Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Louise / Parkieten

Louise / Parkieten 15 feb 2016 13:28 #18918

• louisse
  • louisse's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Ontvangen bedankjes 1822
ooghartje
In Amsterdam op 8 hoog wat zie je dan voor je raam zitten?
Halsband Parkieten.
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Parkieten 15 feb 2016 13:35 #18919

De halsbandparkieten bij Louise op balkon uitvergroot ( in liefde gedaan, poezenvrouwtje)
swing oh dat is wat zeg, vliegen die in vrijheid rond? Kunnen die wel tegen zulke lage temperaturen?
Wat zullen jouw drie harige huisgenootjes dit geweldig vinden..
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Louise / Parkieten 15 feb 2016 13:50 #18920

Zo te zien boffen jouw poezels enorm in deze knus ingerichte woning met een prachtige comfortabele klimpaal vlak voor dit balkon waar ze natuurlijk direct uitzicht hebben op deze levende tv ( halsbandparkieten) hi hi zo komen ze de tijd wel door en de parkieten weten natuurlijk dat ze veilig zijn achter t glas... Die zijn ook niet dom!!!
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Louise / Parkieten 15 feb 2016 14:00 #18921

Leuk dat je zo actief bent op t poezenverhalen forum, heb je een leuke poezenfoto voor in je profiel - avatar- foto ?
Vind je het oke om voor jou een eigen topic op je naam te hebben waar je al je belevenissen in je " dagboek" kunt plaatsen zoals ik hier heb, Marleen hier heeft en Funny?

Ik hoor wel of je hier voor open staat, ik kan je ermee helpen mocht je vragen hebben. Zo kun je ook een vaste handtekening met jouw naam en die van je poezen eenmalig in je profiel invullen zodat die boj het antwoorden op een bericht autmatisch geplaatst zal worden .

Vind je dit leuk en sta je ervoor open ...?

Poezendagboek Louisse/ 15 feb 2016 14:14 #18923

:welkom

Maak hier kennis met Louisse en haar drie harige huisgenootjes op acht hoog in A'dam

Volg hier al haar belevenissen....

louisse schreef : Ik heb drie poesen .
1exotic Shorthair,1Pers en 1 Bambino.
Ik heb 2 Litter robots buble al zo'n jaar of 4 . 1 daarvan doet het plotseling niet meer .
Maar omdat hij toch al 4 jaar oud is en ik inmiddels de nieuwe Litter robot heb gezien
Ga ik daar voor en kan niet wachten. Het wachten duurd wel erruggg lang hij zou er al in december zijn maar nu duurt het weer langer.
Haha ik hoop wel dat het niet meteen storm loopt want dan duurt het nog langer.

louisse

Parkieten 15 feb 2016 14:55 #18924

• louisse
  • louisse's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Ontvangen bedankjes 1822
Ja die vliegen hier vrij rond. Ik woon wel maar 5 minuten van het bos af (vliegenbos ) in Amsterdam noord,
Maar ze komen ook veelvuldig voor in het Vondelpark ook Amsterdam .
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

Gemaakt door Kunena