Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Louise / Parkieten

Litter Robot open air III /NEW mrt 2016/ Louisse vraag inloggen 17 feb 2016 18:44 #18952

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1926

louisse schreef : ...Ik druk altijd op het knopje van mijn iPad en dan kom ik op de begin stand van de iPad uit.

Het ligt misschien aan de instellingen van Safari, heb je het al eens op je pc geprobeerd ? Ik moet nl alleen inloggen als er een update is geweest van de webbrowser.
Groetjes van Marleen en een van Abby en Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Litter Robot open air III /NEW mrt 2016/ Louisse vraag inloggen 17 feb 2016 19:15 #18954

Fijn dat je even helpt Marleen ik heb hier echt geen verstand van, ging ervan uit dat ze via de laptop werkt maar tegenwoordig heeft iedereen
( behalve ikke dan) een ipad.

Enige wat ik nu heb is zo'n telefoon waarop je moet vegen in plaats van knopjes indrukken en dat is alleen omdat mijn 10 jaar oude gsm t had begeven handje_mond anders was ik hier nog niet toe over gegaan.
Op mijn laptop draait Vista, ook niet echt hitech, maar zo lang hij t doet vind ik t prima.

Dit maakt mij niet echt deskundig...ik moet dan te rade bij de webmaster en die zei dat het zou moeten werken maar met al die nieuwe technieken werkt zo'n ipad misschien wel heel anders ter bescherming van de bezitter.

Dus fijn Marleen, ze kan jouw advies beter opvolgen!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Louise / Poezendagboek 17 feb 2016 19:48 #18956

_vingertjeso hallo Louisse, heb je t gevonden, je kunt dit ook kenbaar maken door onderaan de door ons geplaatste berichten even op bedankt te klikken dan zie je jouw naam verschijnen en weet iedereen dat je het gezien hebt. Zo hoef je niet altijd een bericht aan te maken als je dit niet wil, het is natuurlijk altijd welkom om dat wel te doen, de keus is aan jou!
Het is maar een tip!

Blader maar eens terug dan kun je zien dat Marleen bijvoorbeeld ook jouw mooie foto's en het verhaal over je poezen en de parkieten heeft gelezen, kleine moeite voor haar en leuk voor jou ( compliment) dat je foto's gewaardeerd worden. zwaai
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Louise / Poezendagboek 17 feb 2016 21:19 #18957

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1926
Je kan het inderdaad instellen. Daarvoor ga je naar 'Instellingen', kies voor Safari, dan krijg je allerlei opties waarvan er een 'Wachtwoorden en invullen' is. Ik denk dat je dan 'Namen en wachtwoorden' moet aanvinken (bolletje verschuiven naar groen).
Groetjes van Marleen en een van Abby en Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Louise / Poezendagboek 17 feb 2016 21:51 #18959

:
uitleg instellen safari op ipad
onthouden wachtwoord en inloggegevens tot volgend bezoek aan Poezenvrouwtje forum

Met dank aan hoofdmoderator Marleen

:goodone: super Marleen, je bent TOP
Bedankt voor de stap-voor-stap uitleg voor de ipad met daarop safari :Thanks_
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Louise / Poezendagboek 18 feb 2016 17:32 #18963

He gelukkig je hebt t gevonden, is t gelukt met de uitleg van Marleen over het instellen van safari zodat je t wachtwoord kunt laten onthouden op je ipad?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gemaakt door Kunena