Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Louise / Parkieten

Louise / Parkieten 15 feb 2016 15:02 #18925

• louisse
  • louisse's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Ontvangen bedankjes 1822
Nee deze parkieten zijn zeker niet dom want weten precies wanneer de katten niet direct voor het raam zitten.
en hebben ze in de gaten dat ze gezien worden vliegen ze snel naar de andere kant van de weg de bomen in.
Ik kan ze jammer genoeg niet van heel dichtbij fotograferen want dan zijn ze ook weg.

Ik vind ze zelf erg mooi en blijf dan ook meestal even stil zitten om ze te bekijken ,volgens mij vinden ze hier
Toch eten genoeg ze zien er prachtig uit en ze zij ook vrij groot.
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Louise / Parkieten 15 feb 2016 15:58 #18926

Wat mij verbaast is dat deze parkieten de vrieskou overleven, heb dit dan ook niet eerder gezien, leuk hoor!
Dank voor het delen, wat een mooi appartement heb jij, zoveel luxe voor de poezels! DIKKE_duim
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Poezendagboek Louisse/ 15 feb 2016 19:59 #18927

:toonmijnhar hi Louisse, ik hoop dat je het kunt vinden , ik heb bij de topic van mijn poes Knoetje een schaduw- verwijzing hier naartoe achter gelaten ... Daardoor zou je door erop te klikken automatisch hieruit moeten komen in jouw gehele EIGEN TOPIC op naam.

Zo kan iedereen jouw poezenverhalen volgen en krijg je vanzelf je eigen favoriete lezers en volgers. Zeker het verhaal en de prachtige fotos van de parkieten zal mensen aanspreken, we zijn blij met je! _vingertjeso
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Litter Robot open air III /NEW mrt 2016/ vraag louisse inloggen 17 feb 2016 15:42 #18948

poezenvrouwtje schreef :

louisse schreef : :Thanks_ voor het delen van dit bericht.

Even een vraag.
Waarom moet ik eigenlijk steeds opnieuw inloggen terwijl ik het vinkje ingedrukt hebt van onthoud mij?

Louisse

Wat betreft je vraag over het aanvinken ( onthouden van je inloggegevens) hier op t forum... Zelf gebruik ik deze niet en dus heb ik mijn webmaster Daniel even om een verlkaring gevraagd! Het antwoord zal ik melden zodra ik t weet DIKKE_duim goed dat je t even meld want ik had hier geen "weet" van!

Volgens Daniel zou t vinkje zetten moeten werken zodat inloggegevens onthouden blijven maar ik weet niet hoe jij afsluit bij t verlaten van Poezenvrouwtje... " klik ". Jij dan op " uitloggen " want dan geef je zoals op iedere site opdracht om je gegevens als het ware te wissen waardoor je bij volgend bezoek weer naam en wachtwoord opnieuw moet ingeven. Zoals je ook moet op de site van je bank i.v.m veiligheid!

Sluit je af door het weg te klikken op t ons allen zo bekende " X. " ( kruisje in de rechter bovenhoek ) dan blijft alles onthouden!

_question: probeer t even uit en laat mij horen of t nu wel word onthouden?
Succes Louisse!

Je kunt inloggen met ( poezenvrouwtje) .COM of met .NL

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Litter Robot open air III /NEW mrt 2016/ Louisse vraag inloggen 17 feb 2016 15:54 #18949

louisse schreef : Oh dat had ik weer niet gezien in die balk, nou hopen dat dat maart gaat worden dan.
Vind het niet erg om steeds in te loggen hoor maar dacht misschien doe ik iets fout .

Louisse

Nee joh ben je mal, een hele goede vraag wie weet heeft een ander er ook last van, het moet gewoon werken want de functie zit erop voor het gemak van ons als mens, nietwaar!
Lees mijn bericht met de eentuele oplossing hiervoor even even en laat t me dan even weten!

Litter Robot open air III /NEW mrt 2016/ Louisse vraag inloggen 17 feb 2016 17:38 #18950

• louisse
  • louisse's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Ontvangen bedankjes 1822
Haha nee ik druk niet op uitloggen zo slim ben ik nog wel .
Maaaaar welk kruisje en waar want die zie ik niet handje_mond
Ik druk altijd op het knopje van mijn iPad en dan kom ik op de begin stand van de iPad uit.
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

Gemaakt door Kunena