Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Even kijken hoe ‘t met jullie gaat / Selfie van kater Frits

Hoe gaat ‘t ...? 21 mrt 2020 21:21 #25805

Ja dat is heftig... ik probeer zoveel mogelijk buiten in de tuin bezig te zijn. Ik ben ‘t binnen zitten zo zat. Als ik tv kijk dan alleen wat ik heb opgenomen zodat ik de nieuwsberichten kan doorspoelen, wil niet steeds hetzelfde verhaal horen.
Mis de koffievisites heel erg. Even dat menselijk contact. Ik heb wel FaceTime maar dat is niet hetzelfde voor mij.

Kom nu wel toe aan alle klusjes die ik normaal nog wat zou uitstellen. Hopelijk is ‘t morgen ook mooi weer en kan ik even naar de begraafplaats. Het pad er naartoe is een stukje wandelen.
Blijf gezond!

Knuffel voor Frits.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Hoe gaat ‘t ...? 21 mrt 2020 21:26 #25806

Ik zou ook in de tuin iets moeten doen.... Maar er komt niks uit mijn handen....
Tis voor iedereen een moeilijke tijd. Ik wens u ook veel gezondheid
Groetjes Detoverbal (Sandra),
Frits & hond Storm
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Hoe gaat ‘t ...? 21 mrt 2020 21:27 #25807

Groetjes Detoverbal (Sandra),
Frits & hond Storm
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Hoe gaat ‘t ...? 21 mrt 2020 21:46 #25809

Ahhhh, wat een mooi stel zijn jullie!
GEWELDIGE foto, echt prachtig. Quality-time voor beiden.
Heel mooi zo samen.
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Hoe gaat ‘t ...? 21 mrt 2020 21:57 #25810

Detoverbal schreef : Ik zou ook in de tuin iets moeten doen.... Maar er komt niks uit mijn handen....
Tis voor iedereen een moeilijke tijd. Ik wens u ook veel gezondheid

Ik had ook geen zin maar heb mezelf een schop onder mijn kont gegeven. Achteraf had ik een leeg hoofd (ik werd gek van al die Corona-informatie die herhaaldelijk werd opgedrongen) , nadien was ik lekker moe en kon weer eens een nacht echt slapen , in de ochtend genietend van mijn gedane arbeid. Gezellig samen met de poezels...die soms ook in de weg lopen en je in de gaten moet houden dat ze niet door de heg kruipen naar de leuke buurtjes.
Nu is ‘t weer netjes!
Zodra de vorstnacht voorbij is ga ik de bollen planten voor de zomerbloeiers.

Bijlagen:

Even kijken hoe ‘t met jullie gaat / Sandra & kater Frits 29 mrt 2020 18:30 #25843

Even kijken hoe ‘t met jullie gaat / Sandra & kater Frits...?

He hallo... en hoe vergaat ‘t jullie?
Kan Frits alweer wat beter zijn draai vinden zonder hond Storm?
En hoe gaat ‘t met jou Sandra? Ben je alweer aan ‘t werk of zit je ook thuis samen met Frits?
Hoe kom je de dag door?

Bijlagen:

Gemaakt door Kunena