Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Poezendagboek / Sandra Praat gebarentaal met dove Kater Frits

Voorstellen 02 jan 2020 10:19 #25545

Hallo,
Ik zal me ff voorstellen. Ik heet sandra mijn dove main coon heet frits.
Ik doe gebarentaal praten tegen mijn kat.
Heb ook een hond een basset met de naam storm. En die twee zijn mijn alles.
Ik hoop hier leuke leerzame dingen te lezen.
Groetjes sandra
Groetjes Detoverbal (Sandra),
Frits & hond Storm
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Voorstellen 02 jan 2020 11:53 #25546

Goede middag Detoverbal (Sandra)
Oh wat leuk... 2020 is net begonnen en ik mag alweer een nieuw lid welkom :welkom heten.
Ook Frits is van harte welkom hier op ‘t verhalen forum.
Je schrijft dat hij doof is en dat je via “gebarentaal” met hem praat, wat mooi en hoe apart ...van de mensen wist ik dit wel maar dat dieren dat ook konden begrijpen vind ik echt heel speciaal.

Heb je een mooie foto van Frits? Wil je die delen?
Wij zijn dol op fotootjes en hopen je ook heel veel te mogen begroeten.
Als je vragen hebt stel ze gerust dan help ik je waar ik kan.
Heb je al een mooie AVATARfoto voor in je profiel, lukt dat zelf of wil je hulp?
Uiteraard is hond Storm (wat een grappige naam) ook een graag geziene gast hoor. Alle dieren zijn leuk toch!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Voorstellen 03 jan 2020 21:22 #25547

Dit is frits
Frits & hond Storm
Bijlagen:

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Voorstellen 03 jan 2020 21:28 #25548

Ik ga regelmatig met frits en storm op avontuur. Naar bos of zoals hier naar het strand... Frits loopt gewoon aan de lijn mee met storm.(neem de transportbox mee naar het stand als tas.... Voor als storm wil zwemmen.)
Ook loopt hij in de tuin welke totaal is afgezet.
En omdat ik zelf gebarentaal heb geleerd omdat ze dachten dat ik Total doof zou worden... Heb ik deze taal doorgevoerd naar frits.... Een lazerlampje word hier gebruikt voor aandacht niet om te spelen...
Frits & hond Storm
Bijlagen:

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Main Coon Frits... 03 jan 2020 21:30 #25549

Oh, hij is geweldig wat een prachtdier en zo wit als sneeuw.
Zet hem als je AVATARfoto neer...dan ben je uniek met deze kat.

Wel ben ik heel nieuwsgierig hoe je dat doet met die gebarentaal. Hoe ben je daarachter gekomen dat het werkte en Frits ‘t begreep? Zo speciaal als je op die wijze kunt communiceren met je dove kater. Dikke pluim voor zo’n vrouwtje!
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Gebarentaal met kater Frits 03 jan 2020 21:35 #25550

Wat een verhaal zeg...dit is toch fantastisch. Ik voel me vereerd dat je het hier wil delen op mijn verhalenforum. Wil je zelf ook een DAGBOEK hebben op jouw naam waar je de verhaaltjes kunt neertypen en bundelen voor de andere lezers...de keus is aan jou ik maak er graag een voor je aan. Zeg het maar.
Heb je nog meer te vertellen dan kan je dat daar plaatsen en kunnen de lezers jouw DAGBOEK raadplegen om je te volgen. Maar alleen als je dat wil hoor, je bent er vrij in om te kiezen.

Wat leuk dat ze mee gaan naar ‘t strand...ook weer zoiets ...daar kan ik alleen van dromen.
Ik ben heel blij met je als lid. _happyrollin

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Gemaakt door Kunena