Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
03 jan 2020

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Poezendagboek / Sandra Praat gebarentaal met dove Kater Frits

Poezendagboek / Sandra Praat gebarentaal met Kater Frits 07 jan 2020 17:14 #25567

We hebben allemaal een eigen bed... Al liggen we met z'n allen op het vrouwtje haar bed....
Groetjes Detoverbal (Sandra),
Frits & hond Storm
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezendagboek Sandra Praat gebarentaal met dove Kater Frits 08 jan 2020 02:22 #25568

Ja dat is hier ook herkenbaar, t klitten-uithalen en de borstelbeurt. Ik doe de moeilijke katers en poezen een kraag om van de DA, zo kan ik veilig mijn werk doen. Niet te lang vanwege de opbouwende stress.. maar dan lukt t aardig ze bij te houden.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezendagboek / Sandra Praat gebarentaal met dove Kater Frits 08 jan 2020 02:25 #25569

Detoverbal schreef :

We hebben allemaal een eigen bed... Al liggen we met z'n allen op het vrouwtje haar bed....

Oh geweldig, zie dat ledikantje, zo schattig!
Hij boft maar met zo’n vrouwtje , jouw Frits.
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Poezendagboek / Sandra Praat gebarentaal met dove Kater Frits 09 jan 2020 16:01 #25571

_question: zie ik dat nou wel of niet goed... zit Basset “Storm” nu bij jouw slapende Frits in dat schattige ijzeren ledikantje? handje_mond

Poezendagboek / Sandra Praat gebarentaal met dove Kater Frits 09 jan 2020 16:44 #25572

nee dat is een kussentje ,want storm weegt 40 kg...dat gaat het bedje niet houden.
he is een poppenbedje ooit op een rommelmarkt gekocht.
Groetjes Detoverbal (Sandra),
Frits & hond Storm
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Poezendagboek / Sandra Praat gebarentaal met dove Kater Frits 25 jan 2020 15:18 #25600

_question: he Sandra,

Hoe is t met de litter robot? Heb je m kunnen repareren?
Is t probleem opgelost?

Zo benieuwd of t je gelukt is, je bent zo’n handige meid !
Dat is vast goed gekomen.

Gemaakt door Kunena