Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
05 dec 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kleine Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp:

Even kijken hoe ‘t met jullie gaat / Sandra & kater Frits 29 mrt 2020 20:08 #25845

Hoi,
Tis niet makkelijk, ik zit thuis omdat ik in een risico groep zit.
Het gemis is vreselijk... Frits is een totaal andere kat.... Hij komt mij om knuffels vragen.. Reageer ik niet snel genoeg dan grijpt hij mijn arm vast met zijn poten. En trekt hij mijn hand naar hem toe. Snachts ligt hij klem tegen me aan of op me...
Hij gaat regelmatig bij storm zijn bed staan en mauwt dan heel klagelijk om daarna naar mij te komen.... En als er een hond langsloopt vliegt hij door het huis heen. En als ik op de bank zit zit hij op me...
Om mijn gedachte te verzetten /lees nuttig te zijn nu ik nirt kan/mag werken... Naai ik mondkapjes.
En frits die maakt af en toe een selfie. Hihihi. Zoals te zien is op 1 van de foto's
Groetjes Detoverbal (Sandra),

Frits & hond Storm

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Even kijken hoe ‘t met jullie gaat / Selfie van kater Frits 29 mrt 2020 22:09 #25846

Selfie van kater Frits

Ah..die is zo schattig, de bovenste foto van de “selfie” van kater Frits. Goed gelukt ook, precies wat belangrijk is komt mooi duidelijk in beeld. Het is net alsof hij achter een wolk zit. Goed gedaan Frits ... breng jij maar wat vreugde in vrouwtjes leven.
Voelt hij ook niet jouw gemis en verdriet van Storm...Sandra?
Volgens mij absorbeert hij jouw gevoel en spiegelt dat naar jou terug...denk daar maar eens over na. Dieren leven heel erg in het NU om het zo maar te zeggen. Kan het zijn dat Frits jou helpt door een deel van je over te nemen zodat jij het beter aan kunt momenteel?
Eigenlijk is het wel heel mooi dat hij dat voor je doet, hij is heel begaan met jou en wil je zo helpen. Dieren komen niet zomaar in ons leven, ze zijn er om ons te begeleiden of er als steun en toeverlaat te zijn. Ik kan je hele verhalen vertellen over mijn poes Spotje die ik als mijn Buddy zie tijdens mijn moeilijke en zware en ook verdrietige periode in mijn leven.
Frits is jouw Buddy-kat. Praat maar eens tegen hem en zie wat er dan gebeurd. Heel speciaal als de mens ziet en ervaart dat een dier dit kan doen. Frits is jouw kracht...die sleept je overal doorheen, hij wil alleen maar dat het jou goed gaat. Wie weet is juist deze, 1 op 1 periode , helend voor jullie alletwee en wordt de band nog diep-gaander. Zo mooi hoe jullie met elkaar omgaan, je mag er gerust van genieten hoor, dat neemt Storm jullie echt niet kwalijk.(voel je dus niet schuldig als jullie het even fijn hebben saampjes, genieten mag, Storm zou niet anders willen dan dat zijn vrouwtje gelukkig is in dit leven)
Volgens mij is hij elke dag in “energie “ bij jullie.
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn woorden. Knuffeltjes van mij en de Persjes
inwolken
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Voor jou en kater Frits/ Gezegend Paasweekend... 12 apr 2020 13:37 #25888

Voor jou en kater Frits een gezegend Paasweekend...

Dag Sandra en kater Frits,
Hoe gaat ‘t met jullie, hoe komen jullie de Paasdagen door? Ben je al buiten bezig geweest in je tuintje?
Hier zijn de poezels graag op ‘t poezenterras. Ze helpen me graag met ‘t tuinieren en de boel weer klaar maken voor de zomer.
Ik heb van 3 oude mandarijnen kistjes een speelhuisje gemaakt voor de Persjes.
Het is goedgekeurd door ‘t hele stel en het laatste nieuws is dat katertje Zatou (Toutie = zijn koosnaampje) een muisje heeft gevangen. Wat een belevenis was dat. Hij kwam ‘m mij brengen en wilde ermee naar boven maar dat heb ik toch niet toegelaten. Beneden is oke maar boven is een No-go!

Het hele verhaal staat beschreven in Zatou zijn eigen dagboek op de Indexpagina. Als je het leuk vind kun je het daar lezen.
Ook ben ik inmiddels de strijd aangegaan met een Reiger die de vijver onveilig maakt en volgens mij al voor een gedeelte heeft leeggegeten. Vanmorgen zat hij alweer op de uitkijk maar ik heb hem verjaagd...voor hoe lang? Ik weet ‘t niet!!

Ik wens je heel fijne dagen met Frits...je steun en toeverlaat.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Detoverbal

Even kijken hoe ‘t met jullie gaat / Sandra & kater Frits 18 apr 2020 18:52 #25926

Sandra... is alles oke met jou en kater Frits?
Het blijft zo stil...
Hoop echt dat jullie gezond zijn en dat je afwezigheid geen andere reden heeft!

Even kijken hoe ‘t met jullie gaat / Sandra & kater Frits 18 apr 2020 19:01 #25927

Hier gaat het redelijk. Frits mist storm vreselijk. Gaat op storm zijn plaatsen liggen ook al haal ik de kleden of bedden weg dan gaat hij op de plaatsen liggen. Dus weghalen heeft geen zin.hij gaat daar heel hard zitten miauwen/lees janken... Echt enorm hard. Voor de rest ligt hij veel op en tegen me wat hij eerder niet heel veel deed.

Frits & hond Storm
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Even kijken hoe ‘t met jullie gaat / Sandra & kater Frits 18 apr 2020 19:06 #25928

Frits & hond Storm

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena