Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
02 mei 2021

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk katertje Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp:

Marleen/ Irina en Carlitos (nu Kareltje)/ 1e nacht , adoptie katjes Spanje 26 apr 2021 09:07 #26836

🐾

Oh wat een lief verhaal Marleen.
Het stukje dat Kareltje niet blij is wanneer hij tijdens t ontbijt van Irina in de bench moet zitten toverde een glimlach op mijn gezicht.
De kleine schrok-op heeft waarschijnlijk hongerige tijden gekend en in de natuur moet je vechten voor je kostje anders is t op!
Hij zal snel leren dat hij nu bij lieve mensen terecht is gekomen waar dit niet nodig is.

En ja.. Irina zal ook snel ontdooien, op de fotootjes van de adoptie zag ik haar in t opvanggezin aldaar heel lief slapen tegen een meisje aan. Dus dat komt vast en zeker wel 😊 goed 👍

Denk dat ze straks verbinding en veiligheid zoekt en vind bij een van de meisjes.
Wie weet zodra ze haar weg in huis heeft gevonden dat ze dan samen met Kareltje d’r gekke 5 minuten heeft door de woning heen.
Ze komen natuurlijk van verschillende adoptieouders vandaan .. dat heeft tijd nodig.

Wat ik deed met introductie vreemde poezel is ze benevelen met wat catnipspray ( beide poezels) en dan wat door de woning.. de gang, woonkamer en wat plekjes zoals de klimdelen ( mits je die nog opgesteld hebt staan want je gaat natuurlijk nog verhuizen naar je nieuwe definitieve woning 🏠

Komt vast goed..
leuk een update te lezen, zo heerlijk om ook eens verhaaltjes en belevenissen van een lid te lezen. Dat doet mij deugd!
:verliefd:
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Marleen/ Irina en Carlitos (nu Kareltje)/ 1e nacht , adoptie katjes Spanje 26 apr 2021 20:58 #26837

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1945
Een filmpje met Irina in de hoofdrol :
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Marleen/ Irina en Carlitos (nu Kareltje)/ 1e nacht , adoptie katjes Spanje 26 apr 2021 21:04 #26838

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1945
Vriendjes zijn het nog niet echt, maar afgezien van wat blazen en grommen, en Irina's zwarte pootje dat ze al eens uitslaat, blijven grote schermutselingen uit. Een nieuw speeltje is hier bron van discussie.
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Marleen/ Irina en Carlitos (nu Kareltje)/ 1e nacht , adoptie katjes Spanje 26 apr 2021 22:11 #26839

Een filmpje met Irina in de hoofdrol :

Zo zo...die is handig in ‘t opvangen van de snoepjes, heel behendig vangt ze die op !
Als ik goed luister hoor ik haar ook wat geluidjes maken.. alsof ze zeggen wil..”kom schiet eens op, waar blijft de volgende lekkernij”

Dankjewel Marleen voor ‘t delen, dat komt vast wel goed met Irina.
:toonmijnhar

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Marleen/ Irina en Carlitos (nu Kareltje)/ 1e nacht , adoptie katjes Spanje 26 apr 2021 22:17 #26840

Vriendjes zijn het nog niet echt, maar afgezien van wat blazen en grommen, en Irina's zwarte pootje dat ze al eens uitslaat, blijven grote schermutselingen uit. Een nieuw speeltje is hier bron van discussie.

Ah ja...maar ook de “gun-factor” betreffende de snoepjes die Kareltje zich niet laat afnemen. Hij wil ze allemaal voor zichzelf..wel goed dat Irina zich zo nu en dan toch even laat gelden, zo van... “ik wil ook een snoepje..je kan ze best delen met mij “

Even later zie je hem dan omkijken.. zo van “is ze echt weg”! Ja hoor, ze is echt ‘t hoekje om gegaan, nu heb ik alles voor mezelf , snel doorzoeken handje_mond en dooreten maar!
Kareltje mag dan de kleinste en jongste telg zijn ..hij laat zich niet de kaas van ‘t brood eten. Dat wordt nog wat met die twee. !:lachen:

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Marleen/ Irina en Carlitos (nu Kareltje)/ adoptie katjes Spanje 11 mei 2021 10:39 #26886

Allereerst, Marleen bedankt voor je felicitatie. Ik zat niet zo goed in mijn vel vandaar dat ik wat laat ben met mijn reactie hier op t forum. Lief van je...

Hoe gaat t met de nieuwelingen? Zijn ze al een beetje op hun gemak?
Met Kareltje zal t wel goedkomen is mijn indruk na t zien van je “ post’s” in je poezendagboek.
Ben wel heel nieuwsgierig naar vorderingen van Irina... heeft ze al wat meer zelfvertrouwen?
Of is ze nog steeds wat schichtig?

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena