Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...

Onderwerp: #poes Sheva 2020 / Even repareren...

#poes Sheva 2020 / Oh die is leuk! 20 jan 2020 19:01 #25591

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13299
Oh... die is leuk, daar ga ik mezelf inproppen !

paw Sheva: nou... dat gaat maar net hoor..! Maar ik zit erin... handje_mond
paw Tiamo: mag ik straks ook even in dat kratje van jou ...Sheva-poes? Dat wil ik ook wel eens proberen. Ik pas daar vast wel in met mijn oude slanke lijf.

paw Ja..ja, ik weet ‘t vrouwtje ‘t is wat krap...maar t lukt!

paw maar.... ondanks dat ik mezelf in dit schattige kleine kratje heb weten te proppen ... je weet dat ik kleine doosjes en kratjes zoals deze nu eenmaal niet kan weerstaan, bevalt t best. Altijd weer een uitdaging. Maar dat niet alleen , hij staat precies boven het plekje waar de verwarmingsbuis onderdoor loopt en dus heb ik een verwarmde buik!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#poes Sheva 2020 / Oh die is leuk! 21 mrt 2020 14:33 #25798

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ik werk iedere dag mijn manicure bij, heb zo’n hekel wanneer vrouwtje onze scherpste puntjes van de nagels afknipt... doet ze wekelijks, ook dat nog!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

#poes Sheva 2020 / Even repareren... 25 mrt 2020 19:29 #25824

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Even repareren en poes Sheva helpt een (pootje) handje...

paw Sheva: wat ga je doen vrouwtje...oh dat zijn onze Sisalpads van de grote buitenklimpaal. Uh... ze ruiken anders ..niet meer naar ons , waar is ons kattenluchtje gebleven?

_voetje Nee Sheva, vrouwtje heeft ze in de was gedaan want ze waren zo smerig geworden maar ik had er geen rekening mee gehouden dat de bijstand die van puur katoen is zou krimpen en nu de losse Sisal-afkanting niet meer onder het stiksel blijft zitten, het is los geraakt met dit als gevolg!

Kijk...het is echt rampzalig..laat ik ‘t zitten dan gaat t steeds verder en rafelt ‘t gevlochten sisal helemaal uit. Dit ziet er niet uit en vrouwtje gaat proberen en het beste van te maken.

Na even wat creatief inzicht en gewoon uitproberen om er het beste van te maken is dit het resultaat. Nu kan ‘t tenminste nog gebruikt want de Persjes liggen er zo graag op. Ik denk dat het zo nog een tijdje meekan. Beter toch!

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena