Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.

Onderwerp:

#poes Sheva 2020 / Sheva is jarig vandaag... 02 sept 2020 15:57 #26279

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13657

Poes Sheva is jarig vandaag...

16 kaarsjes mag ze uitblazen en wat een prachtige dag met een zonnetje kreeg ze cadeau !

paw Sheva: Vanmorgen al heel vroeg toen vrouwtje beneden kwam heb ik mijn verjaardagknuffeltjes in ontvangst genomen. Daarna mocht ik smullen van een heerlijk ontbijt...vrouwtje had een blikje met heel lekker hoogwaardig vlees voor ons geopend en ik mocht als eerste eten. Dat alleen was al een feest! Wat een verwennerij. Toen ben ik even hier gaan zitten...zodat ik de eerste zonnestralen op kon pakken.

[

/td]

paw Sheva: Daarna opperde vrouwtje om met z’n allen naar buiten te gaan en het Poezenterras eens grondig schoon te maken en meteen de zitjes anders te zetten omdat in de winter de zon anders staat. Zo gezegd ..zo gedaan. Alles verschoven naar de andere kant...waar eerst het zitje stond met de 2 stoeltjes daar staat nu de hangstoel en zo idem aan de andere kant. Nu kan vrouwtje al in de ochtend genieten van ‘t zonnetje...en nog beter...wij dus ook! Die stoeltjes zullen vaak bezet zijn door ons poezels.

paw Sheva: Rond de koffietijd was ‘t ingericht, geschrobd en drooggetrokken. Vrouwtje heeft nog wat extra decoraties aangebracht omdat we richting herfst gaan...wel zo gezellig ..zegt ze dan volmondig tegen ons...wij poezels zien er het nut niet van in...behalve dat je met die namaakappeltjes leuk kunt spelen en ze over ‘t poezenterras kan meppen! Vooral dat tafereeltje op het glazen tafeltje is erg in trek bij Shiye..die zit daar dan bij en haalt eruit wat zij leuk vind...eenmaal op de grond kan iedereen ermee vandoor gaan...handje_mond Ach ja...vrouwtje is er ook niet zo moeilijk in..mits we het niet volledig slopen of kapot maken.

paw Zeg nu eerlijk..dit ziet er voor ons poezels wel heel erg aantrekkelijk uit...dit is een grote speeldoos waar je leuk je tijd mee kan doorbrengen...mits vrouwtje ‘t niet ziet !

Inmiddels heb ik mijn plekje wel gevonden..lekker in ‘t zonnetje..in mijn tuinstoeltje...hier hou ik ‘t wel even uit. Vrouwtje aan de koffie als beloning voor ‘t klaren van deze klus en ikke...ik ga een verjaardags-tukkie doen. Dat mag immers als je 16 bent geworden.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#poes Sheva 2020 / Sheva is jarig vandaag... 02 sept 2020 16:41 #26283

:party5: :party5: :party5: :party1:
haha jij hebt wel elke dag feest zo.
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

#poes Sheva 2020 / Sheva is jarig vandaag... 02 sept 2020 18:54 #26286

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : :party5: :party5: :party5: :party1:
haha jij hebt wel elke dag feest zo.

Hi hi ja.. dat is t voordeel als je zoveel Poezenkinders hebt...handje_mond :party1:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

#poes Sheva 2020 / Sheva glipt mee naar buiten... 03 okt 2020 12:24 #26363

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poes Sheva glipt mee naar buiten...

swing

paw Wat is hier veel te zien...veel meer dan steeds op dat zelfde poezenterras..nu snap ik wel dat Spotje steeds haar kans grijpt!

paw Dit wil ik ook...er is hier zoveel te beleven, ook wel vreemde geluiden, ronkende motoren en alles zoeft zo snel voorbij.

paw en kijk hier eens...een variatie aan groen, daar wil ik eens tussen snuffelen...och wat een feest is dit, zoo jammer dat we niet allemaal eens aan de voorzijde naar buiten mogen om hier wat rond te struinen. Ik ga echt proberen om dit vaker voor elkaar te krijgen. Eerst zorgen dat ik de gang in glip en dan mezelf kort verstoppen op de trap of zo, waar vrouwtje mij niet opmerkt en dan tussen haar benen mee naar buiten glippen !

paw Ohhh ruik eens! Allemaal andere...vreemde geuren van buurt-poezels maar ook hondengeurtjes..en...ik ruik ook vogeltjes en muisjes hebben hier ook een vast pad dat ze met regelmaat belopen tussen ‘t lage gewas. Mijn neus werkt op volle toeren, ik wil alles even ruiken en in me op nemen..mijn instinct begint meteen weer te werken als vanouds..hoe fijn dat ik merk dat dit nog niet verloren is gegaan, ik ben een blije poezel vandaag!

paw Zo leuk om dit een keer te mogen meemaken...ik ga ze binnen alles vertellen wat ik heb gezien, de snelle voorbij zoevende metalen dingen die hier op de weg voorbij komen. De voor mij vreemde en best wel wat angstaanjagende harde geluiden die even later ook weer verstommen maar zeer zeker ook de luchtjes die ik geroken heb...de sporen van muisjes en buurtkatten die ik nu leer kennen. Zo’n geur geeft mij heel veel informatie, zo ruik ik of het een kater of een poes is en hoe oud ze ongeveer zijn. Door hun markeringen kan ik als het ware lezen wie er een bezoekje hebben gebracht aan vrouwtjes voortuin en welke katers onze tuin tot hun territorium hebben gemarkeerd met hun sterk ruikende urine.

En wat veel hondjes hebben wij in de buurt wonen...dat weet ik nu, grote en kleine exemplaren, sommige plassen hier bij vrouwtjes tuin.
Ik moet helaas alweer naar binnen, met grote tegenzin sjok ik langzaam richting voordeur..wat jammer toch, het is alweer voorbij maar wie weet krijg ik de volgende keer weer een kans om mee naar buiten te glippen en je begrijpt..die laat ik niet aan mijn poezenneus voorbij gaan.
zwaai

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gemaakt door Kunena