Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Poesje Shiye, klein ondeugd rood poesje met een heel " eigen willetje" mamapoes van Sumi.

Onderwerp:

Re: mijn zegeningen 1 kitten / Shiye totaal van streek 17 juli 2013 08:37 #14240

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
wat erg dit te moeten lezen.de natuur kan heel hard zijn.je weet het,ik kan er van meespreken _huilen: heel veel sterkte toegewenst.wij blijven hier duimen dat alles goed mag blijven gaan.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Laast bewerkt: door desorayo.
Discussie gesloten.

Re: mijn zegeningen 1 kitten / Shiye totaal van streek 17 juli 2013 13:07 #14241

• Funny
  • Funny's Profielfoto
  • aanwezig
  • kitten
  • kitten
  • Ontvangen bedankjes 504
Wat ontzettend jammer dat Cloony is overleden, _huilen: :kaarsjebran

Ik wens je heel veel sterkte en zal voor je duimen dat het nu goed gaat!
Funny en mijn 2 katers
Discussie gesloten.

mijn zegeningen 1 kitten / Shiye totaal van streek 17 juli 2013 13:59 #14242

• Dina
  • Dina's Profielfoto
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Keep on Dreaming
  • Ontvangen bedankjes 675
:( Heel veel sterkte Petra, ik hoop dat het mannetje het gaat redden _huilen: Wat een verdriet weer.
Ik heb ook mijn portie weer gehad. _huilen: verdrietig
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: Shiye en lover Bassie / 1e nestje 17 juli 2013 20:40 #14243

• Nel
  • Nel's Profielfoto
  • aanwezig
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • Nel
  • Ontvangen bedankjes 30
Hallo Petra,

Wat is dat erg dat nu ook al Cloony is overleden verdrietig , we gaan allemaal duimen en een :kaarsjebran kaarsje branden dat dit mannetje het wel gaat redden
Nel van Zon
Discussie gesloten.

gelukkig nog 1 kitten over / tel mijn zegeningen na verlies 18 juli 2013 11:12 #14244

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13901

Dag lieve allemaal, wat een lieve berichtjes en zoveel steun maar ik ga alles op alles zetten...om dit kitten te redden.
Positiviteit is nu heel erg belangrijk, in wat voor stemming ben ik want daar reageert Shiye heel sterk op en zij heeft een enorme en heel directe verbinding met het kitten en dus is het een kettingreactie.

Voor mij is dit mooie gezegde nu van kracht voor de 3 overleden kittens die begraven zijn op een voor mij heel speciale plaats en waarvan hun zieltjes nu rust hebben gevonden:
rose
rose
En vergeten..dat doe ik deze 3 kittens niet want vanaf hun komst heb ik ze in mijn hart gesloten
:toonmijnhar

Ik heb best gehuild en verdriet gehad maar dit ook opzij gezet omwille van wat ik nog heb en dat is het katertje. Leespoezel omschreef het zo mooi, zij noemde het 't "koetje" vanwege zijn bruin-rode vlekjes op zijn witte vacht. Dat is het mooie en pure van kinderen, die omschrijven wat zij zien!
Wat gebeurt is ..dat is gebeurt en inderdaad zoals Chris schrijft het leven is hard. De natuur bepaalt het hoe en waarom...en voor mij heeft het niet zo mogen zijn dat de kittens zijn blijven leven..waarschijnlijk zijn ze ziek geweest en is ons een hoop ellende bespaard gebleven voor de toekomst..maar ook voor de toekomst van de kittens. Wie weet waren ze bij volwassenheid ziek geworden..dan maar liever nu en meteen.

Mijn zorg is nu dat Shiye niet bang meer is en weet en voelt dat het goed gaat met dit kitten en dat het mag blijven leven!
Zij is nu zoveel en zo kort achter elkaar verloren !
:bidden:
DIKKE_duim We gaan ervoor en met de zegen van "boven" gaat het lukken ook DIKKE_duim
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Even voorstellen ..SUMI is mijn naam. 18 juli 2013 11:38 #14245

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13901

Mag ik mij even voorstellen...
tinypaw SUMI is mijn naam, tenminste dat is het het vrouwtje tegen mijn mama heeft gezegd en ze heeft ook nog vertelt waarom ik zo heet. Willen jullie het weten?

Ik heet SUMI omdat ik zo'n lekkere bolle ben!
Aan mijn moeders tepel hangen doe ik het liefst de hele dag en slapen is ook een favoriete bezigheid van mij. Ik ben van alle gemakken voorzien en heb allerlei moois gekregen. Aan aandacht ontbreekt het mij helemaal niet en dat vind ik prima, vooral de cadeautjes vind ik leuk, mooie gekleurde dingen en ik heb ook al een heel eigen mini krabpaaltje gekregen met daarnaast een soort kaaspunt of zo met een gat erin en allemaal felgekleurde wiebel-dingetjes erop, die ook nog geluid maken. Zo jammer dat ik er nu nog te klein voor ben maar mijn tijd komt nog wel!

Vrouwtje had aan mama gezegd dat ze ook iets heeft gemaakt voor mij om in te spelen..een soort minihuisje waar ik in en op kan zitten.
Ik ben zo verwend en de overburen komen regelmatig even met hun hoofd bij de kraambox kijken en zeggen dan allerlei lieve woordjes tegen mij..ik word dus flink verwend en geniet er lekker van. Maar het is ook wel vermoeiend en als ze te dicht bij komen dan is mijn moeder er meteen om mij te beschermen.

Enige dat ik niet zo leuk vind en dan ook een flinke keel op zet is als het vrouwtje mij oppakt en op dat koude ronde ding legt..het is maar heel even hoor..maar toch, het is koud aan mijn buik en glad..ik lig dan te maaien zoals ik ook doe als ik drink, maar op dit gladde ding heb ik geen grip. Vrouwtje zegt dan allerlei cijfers en is dan blij als ze die opschrijft. Ze zegt dat ik steeds zwaarder aan het worden ben en mijn buik nog meer aan het groeien is. Dat is waarom ik ook SUMI heet...ik maai met mijn armen als een worstelaar zegt het vrouwtje en ze vind mijn dikke buik zo grappig. Nou ik vind het allemaal best hoor!

Ah daar komt mijn moeder weer aan, gelukkig "dinnertime" ik mag weer drinken.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Dina
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena