Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Poesje Shiye, klein ondeugd rood poesje met een heel " eigen willetje" mamapoes van Sumi.

Onderwerp: Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Ik ben zooo leuk

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Ik ben zooo leuk 31 juli 2019 13:07 #25070

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12953

louisse schreef : Ja haha dat is haar kleur he rood die zijn altijd lekker fel.
Ik vind het een schatje ..

Nou Louisse ... maar ik heb dat schatje gisteren wel even haar scherpe puntjes van de nageltjes geknipt want ze had met even flink in mijn vel en bleef ook zo lekker haken toen ze terug wilde trekken...ken je dat? Ik ging helemaal mee met mijn arm want ze zat er in mijn vel vastgehaakt. Pas toen ik haar pootje kon pakken en iets manoeuvreerde kwam het los. Flink diep ook, lijken wel van die stiletto’s , die nagels van Shiye. Heb meteen het tangetjes gepakt en haar eens even onder handen genomen. Stel je voor dat ze in haar felheid uithaalt naar een oog van een van de Persjes...moet er niet aan denken wat er dan van komt.

Meteen Sumi ook even gedaan..want ja...zo moeder zo zoon he! Ook hij had goed gespaard, ook al van die vlijmscherpe geslepen punten eraan. Meteen even korte metten mee gemaakt. Nu zijn de andere huisgenootjes weer veilig mocht er een aanval op komst zijn.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Ik ben zooo leuk 31 juli 2019 13:21 #25072

Ah je brengt mij op een idee ,ik ga ze ook eens even langs.
Ja alleen als ze donkeren nagels hebben kan je moeilijk zien tot waar je knippen kan.
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Ik ben zooo leuk 31 juli 2019 13:53 #25078

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Ah je brengt mij op een idee ,ik ga ze ook eens even langs.
Ja alleen als ze donkeren nagels hebben kan je moeilijk zien tot waar je knippen kan.

Ik pak ze op ‘t gevoel...doe het bijna wekelijks , dan ben je er zo handig in geworden. Als ik twijfel ...pak ik alleen het scherpste puntje en knip dat eraf, zit je altijd op veilig.
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Ik ben zooo leuk 08 sept 2019 11:35 #25152

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Shiye heeft een “mot” gevangen om mee te spelen...

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Ik ben zooo leuk 10 sept 2019 19:17 #25156

Enig filmpje haha
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Ik ben zooo leuk 16 okt 2019 16:22 #25249

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

paw pfff de dag gaat zo wel erg lang duren hoor! Naar buiten kan niet want t regent steeds... binnen is niks te beleven als alleen wat luieren op de warme vensterbank. Vette pech dat t weer niet mee zit, ik wil naar buiten..!!!
*verdrietig*

Bijlagen:

Gemaakt door Kunena