Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Poesje Shiye, klein ondeugd rood poesje met een heel " eigen willetje" mamapoes van Sumi.

Onderwerp:

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Ik ben zooo leuk 16 okt 2019 16:24 #25250

Schatje is hetze ze kan zo leuk ondeugend kijken
Groetjesss ...Louisse,

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Ik ben zooo leuk 16 okt 2019 16:27 #25251

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13600

louisse schreef : Schatje is hetze ze kan zo leuk ondeugend kijken

neennee nou niet alleen ondeugend kijken... ook zijn! Kan ik je vertellen. Shiye is een van de grootste deugnieten hier in huis. Altijd wel in... voor deugnieterij dit schattige kleine rood/witte poesje.. zo klein als ze is, zo groots zijn haar streken handje_mond
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Supervroeg deze ochtend.. 29 okt 2019 10:21 #25308

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Supervroeg op...deze ochtend, het is nog schemerig op ‘t poezenterras

paw Wat een feest zo vroeg buiten, ‘t is nog half donker en alle ‘t glas is nog beslagen, zelfs de buitenlamp is nog aan!
Maar...wel fijn om de koude lucht in te ademen, fris is ‘t nog wel, kouder dan andere dagen.

_voetje De Persjes zijn al vroeg buiten, voor hen is ‘t feest om ‘t poezenterras al zo vroeg te betreden. Zo vroeg hadden we ook niet gedacht al beneden te zitten maar het verzetten van de klok heeft mij ‘t Poezenvrouwtje danig van slag gebracht. Ik kan daar slecht tegen en reageer daar best heftig op. Met een paar dagen zal ‘t wel gewend zijn maar voor nu is het vroeg op zijn want anders ga ik maar liggen draaien in mijn bed. Al om 06.00 uur is me net een beetje te gortig..maar we doen ‘t er maar mee. In de avond lig ik ook eerder op bed merk ik...mijn lijf is nog helemaal aan ‘t “resetten” om ‘t zo maar te zeggen! Zal blij zijn als ze er eindelijk eens een “halt” toe roepen, dat verzetten van de zomer- en wintertijd.
Volgens mij is ‘t ook helemaal niet zo goed voor lijf en leden, maar ja...wie ben ik?

De poesjes zijn de enige die er blij mee zijn deze eerste dagen na ‘t verzetten... zie ze genieten ... hoewel ‘t een koude nacht is geweest lijkt ze dat niet veel te deren.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Supervroeg deze ochtend.. 29 okt 2019 13:43 #25310

Ja mooie dag vandaag he lekker nog even buiten zijn
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Supervroeg deze ochtend.. 29 okt 2019 13:51 #25311

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Ja mooie dag vandaag he lekker nog even buiten zijn

Maar ‘t was koud deze ochtend...brrr..is echt rond ‘t vriespunt geweest.

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Wat zoek je toch vrouwtje... 03 dec 2019 14:36 #25407

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Wat zoek je toch vrouwtje....

tinypaw Wat loopt vrouwtje toch te rommelen..ik word er wakker van..

tinypaw Shiye: Wat zoek je toch vrouwtje...ik heb ‘m...ik lig erop!

_voetje (Gisteravond 20.00 uur) Inmiddels een warme douche gepakt en lekker op mijn sloffen in mijn duster, loop ik daar ... na een tijdje als een dolleman te zoeken...na enkele rondjes huiskamer en alle “mogelijke plekken” al twee keer afgezocht te hebben begon ik alle kussen uit de stoelen te trekken om te kijken of de afstandsbediening van de tv daar tussen was geraakt. Ik kon ‘t al bijna niet voorstellen maar ja....als je denkt dat je alles hebt gehad .. zoek je uiteindelijk op de meest onmogelijke plaatsen. Ik ben zelfs in de gang geweest om te zien of ik hem tijdens mijn lopen in de hand heb gehad en hem in een onbewaakt ogenblik misschien op de trap heb achtergelaten. Maar nee hoor, uiteindelijk een beetje radeloos..van hoe kan dat nu toch verdwenen zijn begon ik alle kussen omhoog te tillen van de stoelen en de bank...uiteindelijk komt het slaperige kopje van Shiye omhoog en kijkt zij mij vragend aan...van waarom stoor je mijn schoonheidsslaapje...en wat zoek je toch! ...want ik lig erop !!! Hier is je afstandsbediening..heb je nu je rust en ga je nu weer zitten dan kan ik verder dutten.
Tja ...’t is me ook wat, nooit aan gedacht om onder Shiye te kijken..maar wie verwacht nu toch ook dat dit kleine rooie poesje erop is gaan liggen.
Afijn ik heb ‘m terug en kon weer mijn avondprogramma erop zetten...slaap lekker Shiye.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena