Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Poesje Shiye, klein ondeugd rood poesje met een heel " eigen willetje" mamapoes van Sumi.

Onderwerp: Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Supervroeg deze ochtend..

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Ik ben zooo leuk 16 okt 2019 16:24 #25250

Schatje is hetze ze kan zo leuk ondeugend kijken
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Ik ben zooo leuk 16 okt 2019 16:27 #25251

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13016

louisse schreef : Schatje is hetze ze kan zo leuk ondeugend kijken

neennee nou niet alleen ondeugend kijken... ook zijn! Kan ik je vertellen. Shiye is een van de grootste deugnieten hier in huis. Altijd wel in... voor deugnieterij dit schattige kleine rood/witte poesje.. zo klein als ze is, zo groots zijn haar streken handje_mond
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Supervroeg deze ochtend.. 29 okt 2019 10:21 #25308

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Supervroeg op...deze ochtend, het is nog schemerig op ‘t poezenterras

paw Wat een feest zo vroeg buiten, ‘t is nog half donker en alle ‘t glas is nog beslagen, zelfs de buitenlamp is nog aan!
Maar...wel fijn om de koude lucht in te ademen, fris is ‘t nog wel, kouder dan andere dagen.

_voetje De Persjes zijn al vroeg buiten, voor hen is ‘t feest om ‘t poezenterras al zo vroeg te betreden. Zo vroeg hadden we ook niet gedacht al beneden te zitten maar het verzetten van de klok heeft mij ‘t Poezenvrouwtje danig van slag gebracht. Ik kan daar slecht tegen en reageer daar best heftig op. Met een paar dagen zal ‘t wel gewend zijn maar voor nu is het vroeg op zijn want anders ga ik maar liggen draaien in mijn bed. Al om 06.00 uur is me net een beetje te gortig..maar we doen ‘t er maar mee. In de avond lig ik ook eerder op bed merk ik...mijn lijf is nog helemaal aan ‘t “resetten” om ‘t zo maar te zeggen! Zal blij zijn als ze er eindelijk eens een “halt” toe roepen, dat verzetten van de zomer- en wintertijd.
Volgens mij is ‘t ook helemaal niet zo goed voor lijf en leden, maar ja...wie ben ik? De poesjes zijn de enige die er blij mee zijn deze eerste dagen na ‘t verzetten... zie ze genieten ... hoewel ‘t een koude nacht is geweest lijkt ze dat niet veel te deren.
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Supervroeg deze ochtend.. 29 okt 2019 13:43 #25310

Ja mooie dag vandaag he lekker nog even buiten zijn
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Poesje Shiye 2019 #ondeugend rood Persje/ Supervroeg deze ochtend.. 29 okt 2019 13:51 #25311

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Ja mooie dag vandaag he lekker nog even buiten zijn

Maar ‘t was koud deze ochtend...brrr..is echt rond ‘t vriespunt geweest.

Gemaakt door Kunena