Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
05 dec 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kleine Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.
Poesje Shiye, klein ondeugd rood poesje met een heel " eigen willetje" mamapoes van Sumi.

Onderwerp:

Poesje Shiye 2020 #ondeugend rood Persje/ ik heb een doosje..zo blij mee! 18 dec 2020 19:45 #26531

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13758
Ja Louisse, die kleine rode Shiye , die zorgt wel voor leven in de brouwerij.
Geen twijfel mogelijk.
Met tijd en wijle ook wel leuk hoor...zeker in deze ietwat zware en sombere tijd. Zo nu en dan moet ik ook wel erg om haar lachen..de deugniet. Zie haar nou toch zitten ..zo eigenwijs die doos verdedigen...inmiddels heeft zij hem verlaten en is hij in stukken gemaakt.

Poezen kunnen zo blij zijn met zoiets eenvoudigs als een kartonnen doos.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse
Discussie gesloten.

Poesje Shiye 2020 #ondeugend rood Persje/ YUK...alweer regen en nattigheid 22 dec 2020 12:24 #26538

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

YUK...Alweer regen en nattigheid...
_Yuk!:

paw Shiye: Gadverdamme...alweer een nat poezenterras, geen lol aan zo, weer een dag verplicht binnen blijven. Ik weet niet eens meer al mijn snuffel-leukjes te vinden als dit nog langer duren gaat. Temperatuurtje is wel goed want ik heb zojuist getracht om tussen vrouwtjes benen door te glippen maar ze had me in de smiezen. Ja je moet van goede huizen komen om vrouwtje te slim af te zijn. Ze kent ons “pappenheimers “ zo goed! Tja wat nu “goede raad is duur “

paw Trigger: Wat ben je aan ‘t mopperen rode vriendin van mij...zal ik er eens gezellig bij komen zitten? Je moet je niet zo druk maken..ben blij dat ‘t regen is en niet die witte natte troep die we andere jaren hebben. Dan kan je ook niet buiten zijn want daar krijg je ook een natte kont van als je daarop denkt te kunnen gaan zitten. Ik dacht dat ook toen ik dat witte goedje voor ‘t eerst zag liggen...ik dacht “daar kan ik gewoon op zitten...wel een beetje koud maar toch, nou..dat heb ik geweten..heel mijn broek was nat tot op mijn vel en koud dat ik ‘t had. Nee ik mis ‘t niks hoor. Kom ik ga eens aan de voorkant van ‘t huis kijken of daar iets te beleven valt. Ga je mee?

paw Shiye: Nee dank je...ik lig liever op mezelf..daar is ‘t altijd druk want ze willen daar allemaal vogeltjes kijken. Laat mij maar hier, ik ga een tukkie doen op de warme vensterbank. Zo kom ik de dag ook wel weer door. Ik ga dromen van ‘t voorjaar dat de deur weer openstaat en we “in en uit” kunnen lopen. Zooo jammer dat ‘t regent , pfff...

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Discussie gesloten.

Poesje Shiye 2020 #ondeugend rood Persje/ ik heb een doosje..zo blij mee! 22 dec 2020 12:37 #26539

haha kleine deugniet.
ja katten die buiten komen hebben het nu moeilijk met dit weer,
hier missen ze de parkietjes die nu niet langs vliegen.
ach ja we wachtn allemaal weer op de lente als alles weer in bloei gaat.
met een lekker zonnetje.
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Poesje Shiye 2020 #ondeugend rood Persje/ ik heb een doosje..zo blij mee! 22 dec 2020 13:07 #26541

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

:Thanks_ voor je leuke reactie Louisse, en ja die Shiye, wat een deugniet he, je kan de frustratie van d’r poezensnoet aflezen. Bij haar is dat altijd zo duidelijk zichtbaar.
Shiye heeft van zichzelf een stoer “loopje” dan is ze net een klein bodybuildertje dat heel stoer haar schouders naar voren draait en zich breed maakt en dan loopt ze zo op je af...
Zelf schiet ik dan in de lach..maar ik kan me wel voorstellen dat dit bij de andere huisgenootjes indruk maakt. Ze is dan wel klein van stuk maar onderschat haar felheid en kracht niet hoor.
Toch is het een schat van een poesje en ik ben heel blij met deze bubbelende streken zo nu en dan...leuk om te delen met jullie en erover te schrijven. Ik doe ‘t graag.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Discussie gesloten.

Poesje Shiye 2020 #ondeugend rood Persje/ ik heb een doosje..zo blij mee! 18 jan 2021 13:34 #26602

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Oeps... mijn avonturen van 2020 worden afgesloten, vrouwtje heeft voor mij een nieuw TOPIC voor dit nieuwe jaar 2021 voor mij geopend.
Ga je mee..? Lezen wat ik allemaal uitspook ?
Ik hoop je snel te mogen begroeten in 2021

Pootje van Shiye zwaai

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena