Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Poesje Shiye, klein ondeugd rood poesje met een heel " eigen willetje" mamapoes van Sumi.

Onderwerp: Poesje Shiye 2020 #ondeugend rood Persje/ Ook Shiye zoekt verkoeling..

Poesje Shiye 2020 #ondeugend rood Persje/ Ook Shiye zoekt verkoeling.. 27 juni 2020 22:41 #26205

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13517

Ook poesje Shiye zoekt verkoeling en een plekje om te liggen...

paw Shiye: Pfff wat een hitte zeg...ik ga toch iets anders proberen..de tegels worden ook warm voel ik nu..en die buis van de hangstoel trekt ook de hitte in zich op...wat nu ?!

paw In vrouwtjes mandarijnenkistjes dan? Dat is hout en zou moeten reguleren..maar pfff...de zon is te vel ..dit is ‘m ook niet !

paw Ah..ja..dit is beter, de stenen bloembak is nog het koelste...jammer van vrouwtjes net gezaaide plantjes..ik ga er gewoon op liggen want die hebben zojuist water gehad en dus is de grond lekker koel aan mijn buik...ooooh jaaaa....dit is een verademing, hier hou ik ‘t wel even uit! (Totdat vrouwtje ziet dat ik op haar kwetsbare zaaigoed lig..dan zal ik moeten verkassen..maar voor nu blijf ik hier lekker liggen)

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena