Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
01 juni 2021

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

“Dagelijkse perikelen van ‘t poezenvrouwtje“

Avontuurlijke verhalen en belevenissen van de 10 Persjes

Tiamo, Sheva, Pepe, Lieveke, Spotje, Trigger, Knoetje, Shiye, Sumi en kleine Zatou

Welkom en veel leesplezier, namens Poezenvrouwtje.

Poesje Shiye, klein ondeugd rood poesje met een heel " eigen willetje" mamapoes van Sumi.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ poesje Shiye ... 16 feb 2021 12:54 #26674

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13874

Poesje Shiye is ‘t zat ...

paw Ik ben ‘t zat...ik vind ‘r niks’an...laat de zomer maar weer komen, dat binnen zitten ben ik nu wel beu. Buiten is tenminste altijd wat te beleven. Er vliegt daar vanalles rond en in ‘t voorjaar komen de kikkertjes weer uit de vijver ‘t poezenterras op..dat is pas leuk. Er is nu wel genoeg geluierd en binnen gezeten. Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet doen om mezelf te vermaken. Ik wil leven in de brouwerij!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ poesje Shiye ... 10 mrt 2021 12:25 #26683

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Wonderen zijn de wereld nog niet uit... zie hier: Shiye en Knoetje

paw Shiye: Ja ja.. goed gezien, wij liggen samen te doezelen op de 🛋 bank.

paw Shiye; Goed zo vrouwtje, vereeuwig dit fenomeen maar eens op de gevoelige plaat!
Het mag gezien worden dat ik uit mezelf bij poes Knoetje ben gaan liggen...

paw Shiye; en zonder bijbedoelingen... weet dat! Ik kom in vrede ✌️ hoor, Knoetje!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ ja.. ik lig in jouw ? bed... 23 mrt 2021 18:55 #26728

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

ja.. ik lig in jouw 🛏 bed...!

paw was je mij kwijt vrouwtje... wel u je hebt me gevonden, ik lig lekker weggekropen in het opengeslagen dekbed. Prima plekkie hoor!

Paw Zatou; En ik ben er ook...handje_mond hallo vrouwtje!!
Zocht je mij ook? Wij zijn samen naar boven geglipt...

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ Nu is ‘t MIJN speeltje... 26 mrt 2021 11:54 #26738

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Zo .. en NU is ‘t MIJN speeltje...

paw Ja..goed gezien, ik lig er bovenop...van mij, helemaal alleen van mij!!

paw Niemand kan er nu mee spelen... dus waag ‘t maar niet om in de buurt te komen...
Ik bewaak ‘t met mijn leven!

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ MIJN doosje... 10 apr 2021 14:57 #26762

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

MIJN doosje...

paw Shiye: oh..kijk..vrouwtje heeft daar net een doosje neergezet, waar is ze nu? Oh ze loopt naar de keuken om iets te halen.
Mooi...dit is mijn kans...pik in dat doosje..ik ben gek op doosjes...vooral kleinere, zoals deze..dat past maar net!

paw Sumi: He Shiye...mag ik ook even in dat doosje? Je was me net te snel af!!

paw Shiye: Mooi niet, ik zit erin en ben nog niet van plan ‘m op te geven.

paw Shiye: Oeps daar komt vrouwtje aan met een mes en een schaar en ik zie breed plakband..oh nee toch..je gaat dit leuke huisje toch niet kapot maken mag ik hopen? Dat zou balen zijn ...Sumi kom...we moeten het nog even heel houden..help me...dan mag je er zo ook even in ! Hebben we een deal?

_voetje Ja Shiye en Sumi...jullie hebben pech want dit doosje ga ik vermaken tot een veel kleiner pakketje waar ik iets in retour moet sturen...dus....!!
Maar het kan nog wel even wachten hoor...speel nog maar even en maak er maar plezier in. Zodra ik zie dat jullie er niet meer naar omkijken dan pik ik ‘t weer in en gaat de schaar erin want het pakketje moet spoedig retour.
:toonmijnhar Ik vind het soms zo moeilijk om ze dat dan af te nemen...ach ja...laat ze nog maar eventjes, ik wrijf weer over mijn hart..ze kunnen bij mij “heel wat potjes breken” (is ‘t gezegde toch)

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ Oeps... vrouwtje is boos op mij! 12 apr 2021 19:43 #26774

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Oeps... vrouwtje is boos op mij!
Ik heb over haar stoel heen gekotst

paw Shiye: Oh jeetje...pfff ben ik de dans net ontsprongen, vrouwtje is heel erg boos op mij!

paw Ik bekijk ‘t even van een afstandje. Moet me echt even gedeisd houden nu...tot de donderwolk is overgewaaid!
paw Wat er gebeurden...welnu, vrouwtje zat niet zo lekker in d’r vel en ik heb er een schepje bovenop gedaan door op de crème-kleurige bekleedde stoelen aan de eetkamertafel te gaan liggen. We mogen dit eigenlijk niet maar ik vind ‘t nu eenmaal leuk om JUIST dat te doen wat niet mag. En zo geschiedde!

Ik lig op de verboden stoel met lichte bekleding waar vrouwtje zo trots op is...vrouwtje was aan ‘t mopperen want er gebeurden steeds dingen die niet leuk waren...het ene volgde het andere op en zo ging dat even voort. Opeens was de bekende druppel daar...een telefoontje met een bericht dat ze niet verwachtte, ze ontplofte zowat terwijl ze de LR aan ‘t uitsoppen was. De frustratie was groot en bouwde op...ik merkte ‘t aan haar. Alle Persjes hielden zich al stil en keken toe vanaf een veilige plek...ik ken vrouwtje zo helemaal niet dacht ik nog, en toen gebeurde het...!!!

Ik voelde de haarbal opkomen, probeerde hem weg te slikken maar ‘t lukte niet. De haarbal kwam opnieuw omhoog, ik nam de braakhouding aan bovenop de mooie gave , schone zitting van de stoel...ik zie vrouwtjes blik. Ze roept me toe “ nee, nee...oh nee, alsjeblieft Shiye..niet doen”
Ik kon ‘t niet meer tegenhouden..mijn lijf perste met kracht de haarbal eruit..volle kracht met lekker veel maagsappen spoot het eruit ...in een boog belande het op de witte bekleding. De maagsappen druipten langs de teakhouten stoelpoten naar beneden en maakte een spetterend geluid op de plavuizen ondergrond.

Vrouwtje stoof overeind want ze zat met haar hoofd in de bol van de litterrobot om deze droog te vegen. Ik maakte dat ik weg kwam en kreeg het nodige nageroepen, “je weet dat je niet op deze stoelen mag Shiye” want een ellende bulderde ze me na .

Vanaf een afstandje kijk ik enigszins schuldig toe hoe ze op haar knieën over de grond kruipt en aan de gang gaat met de inmiddels bruingekleurde vlek op de bekleding. Ik weet niet wat vrouwtje allemaal uitkraamde maar dat ze niet blij was...dat is duidelijk!

paw Spotje: Nou Shiye... handje_mond dat heb je mooi voor elkaar, ik ben blij dat ik niet in in jouw schuitje zit...”ik ben er effe niet hoor” !
Mij niet bellen...

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Gemaakt door Kunena