Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Poesje Shiye, klein ondeugd rood poesje met een heel " eigen willetje" mamapoes van Sumi.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ Oeps... vrouwtje is boos op mij! 13 apr 2021 14:11 #26776

• louisse
  • louisse's Profielfoto
  • poezel
  • poezel
  • Ontvangen bedankjes 1937
jjee wAT EEN GEDOE WEER bij jouzonde van de mooie stoel..
maar ja die rakkers doen altijd iets onverwachts.
en daarna zijn ze allemaal een poosje verdwenen tot ze denken nou. is vrouwtje wel weer
bedaard.
doegiee
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ Oeps... vrouwtje is boos op mij! 13 apr 2021 17:42 #26777

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13956
Lief ..dank voor je reactie Louisse, en ja zo denken ze inderdaad lijkt ‘t wel.
Tijdje gedeisd houden tot de donderwolk is overgetrokken en dan heel lief bij je komen.
Ze weten ‘t precies uit te spelen. Zijn net kinderen...

Toch hou ik heel veel van mijn kleine rooie Persje Shiye, ze brengt altijd leven in de brouwerij. Gelukkig heb ik een groot hart en kan ik ze makkelijk vergeven.
Mijn eigen kleine “dondersteentje”.
Het waren alleen maar boze woorden hoor.._Wit heet bo verder niets maar ‘t was wel net de druppel die mijn toch al overvolle en vermoeide emmertje deed overlopen.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ Ik ben erbij.... 14 mei 2021 18:59 #26899

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ik ben erbij...

paw Shiye: Vrouwtje besloot vanwege ‘t aangename weer om de planten te verpotten. Dat betekent voor ons lekker buiten zijn en dat laat ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen. Ik zoek het beste plekkie op en zorg dat ik 1e rang lig. Op deze manier ontgaat mij niets en kan ik vlug in de pootjes mocht dat nodig zijn. Er scheen een waterig zonnetje dat zo nu en dan achter de wolken verdween maar dat mocht de pret niet drukken. Waar vrouwtje was...daar waren wij ook, soms liepen we in de weg maar...we kunnen wel een potje breken bij ons vrouwtje. Met z’n allen op een kluitje zodat vrouwtje haar kont niet kan keren...dat is pas gezellig!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ Ook Shiye is erbij! 10 juni 2021 12:27 #26971

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ook Shiye is erbij!

paw ons vrouwtje maakt t altijd gezellig en comfortabel voor d’r zelf... nou ja, dat denkt ze !
Uiteindelijk zijn wij degenen die de beste stoeltjes en plekjes inpikken.

paw zie hier, dacht ze zometeen met haar kopje koffie ☕️ in plaats te nemen voor een korte pauze... welnu dit behoeft geen nadere uitleg.. ! Toutie schommelt er lustig in op los BLLL

paw en zo gaat dat met elk stoeltje dat ze voor zichzelf neerzet! Wij hebben altijd als eerste de beste plekjes voor die dag.

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ Shiye Rollebollend met Zatou... 25 juni 2021 14:25 #27024

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Shiye Rollebollend met Zatou...

paw Shiye; hi hi die Toutie, ik vind jou zo leuk en lief...

paw Toutie; he die Shiye , kom je meedoen? Lekker rollebollen en kroelen over de grond...

paw Shiye; hmmm 🤔 ik weet niet...

paw Toutie; waarom twijfel je dan nog?
paw Shiye; ik ben meer in voor een robbertje vechten..
paw Toutie; maar daar heb ik nou net geen trek in...
.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poesje Shiye 2021 #ondeugend rood Persje/ Shiye schreeuwde het uit… 02 aug 2021 12:14 #27082

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poesje Shiye schreeuwde het uit en at niet meer….

Soms heb je van die tijden dat alles tegenzit…welnu dit keer was ik aan de beurt en goed ook.

Na Tiamo’s afscheid en terwijl ik me zorgen maakte om Spotje en Sheva’s tumor in haar bek werd mijn slaap hevig verstoord door een nachtelijk schreeuwde Shiye die niet wist waar ze het zoeken moest. Ze wilde niets meer eten ook niet de lekkerste hapjes die ik haar voorzette.

Hoe ongelukkig kon het moment zijn, ik zat met mijn handen in ‘t haar, de kosten, de zorgen, ‘t ene nog niet afgehandeld of het volgende probleem diende zich aan. Mijn emoties vlogen heen en weer en toch moest ik mij staande zien te houden, sterk zijn en beslissingen nemen die ik eigenlijk vanwege mijn omstandigheden niet kon maken maar waar ik wel een weg in moest zien te vinden.
:kaarsjebran
Ik heb veel gebeden, heel wat kaarsjes aangestoken kan ik je vertellen om kracht en wijsheid te vragen …maar vooral ook hulp want de timing…hoe is ‘t mogelijk dat me dit allemaal tegelijk overvalt. Wat is het gezegde ook alweer: :bidden: Je krijgt kracht naar kruis dat je moet dragen?

Shiye is inmiddels ook nog geholpen in deze rollercoaster-periode van verlies en opeenstapeling van problemen en zorgen.
Ik had dus niet eens de moet en de puf om mijn mailtjes te lezen.
Zojuist opende ik mijn mailbox en las ik dat ik tientallen ongelezen mails had staan.
Sorry als ik niet gereageerd heb of geantwoord maar ik zat er helemaal doorheen en had amper de puf om mijn bed uit te komen of iets in huis te doen.
Alle prikkels van buitenaf waren teveel en mijn hoofd maakte overuren.
Alle kracht ging naar de Persjes en wat overbleef aan energie was nog voor mijzelf want ik MOEST door!!

Nu is er even wat rust en kan ik mijn spoor weer vervolgen. Alles op een rijtje zetten, kosten en middelen die nodig zijn of inmiddels zijn opgestapeld. Ik moet er nog even mijn weg in vinden en ga dit de komende dagen doen maar ik zit best nog wel met a.s. Vrijdag dat Spotje voor de 2e keer onder narcose moet en OF er een uitslag zal zijn wat de oorzaak van haar aanhoudende ontstekingen zijn in haar kopje.
Alsjeblieft bid even met mij mee…en als je niet gelovig bent wil je dan een kaarsje voor mij en Spotje opsteken.

Met die malle Shiye ging het meteen alweer goed, bij thuiskomst wilde ze eten, liet duidelijk merken dat ze op haar strepen ging staan want mepte alle Persjes op hun snoet die haar niet zinden. Lag weer op de deurmat voor de open keukendeur om voor portier te spelen , jij mag er wel in…jij mag er van mij niet door!
Terwijl de 2 andere moeite hadden na de operatie liep zij hier de clown uit te hangen en molde het ronddraaiende vlindertje !

tinypaw Ah dat ronddraaiende vlindertje…kom maar eens hier dan trek ik je van je steeltje af!

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Gemaakt door Kunena