Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...

Onderwerp: Spotje 2016 en 2017- een heel speciaal poesje...

Spotje 2016/ een heel speciaal poesje... 21 apr 2016 13:41 #19443

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13207
bijna jarig oh zo spannend, kriebels in de buik

tinypaw Spotje; nog een paar nachtjes en dan zijn Triggy en ikke jarig, wat zal het vrouwtje voor ons als cadeautje hebben..
Oh ik kan niet wachten... _Whoopie:
Ik weet dat ze naar een koopje aan het zoeken is, er is iets dat ze al gezien heeft maar we hebben geen idee wat het gaat worden, oh zo leuk dat ik nu ook eens een presentje ga krijgen!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Funny
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Spotje 2016/ een heel speciaal poesje... 25 apr 2016 23:21 #19474

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
vol verwachting klopt ons hart...

_vingertjeso nog twee nachtjes slapen en dan.... :party1:
Maar de meneer met de bus de pakketbezorger , die is nog steeds niet geweest, vrouwtje vroeg zich al af of het wel op tijd gaat komen. Een dagje later isniet zo erg maar op de dag zelf is wel zo leuk voor Triggy en mezelf.

Daarbij komt nog dat ik donderdag naar John moet voor gebitscontrole samen met Sumi.
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
Discussie gesloten.

Spotje 2016/ een heel speciaal poesje...9 x Hoera !!! 27 apr 2016 08:28 #19480

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

tinypaw Wow..die is SUPERLEUK...

:party5: 9 x Hoera voor Spotje en Trigger :party5:
En dat op Koningsdag, heel Nederland vlagt voor ons handje_mond

tinypaw oh ik ben zo blij met het cadeau dat we gekregen hebben, ik kan er geen genoeg van krijgen. Hij is multifunctioneel overal liggen heerlijk zachte kussentjes om mijn lijf op te kunnen laten rusten, er zijn verschillende gaten zodat ik ieder niveau kan bereiken, eentje heeft een knispertunnel die lekker veel lawaai maakt, er hangen speeltjes in en... mijn favoriet de sisalpadscdie bovenop en aan de zijkanten zitten.
Ik ben er helemaal mee in mijn nopjes en heb er al uitgebreid gebruik van gemaakt, zie mij liggen dit is toch een fantastisch cadeau!
Discussie gesloten.

Spotje 2016/ een heel speciaal poesje...9 x Hoera !!! 27 apr 2016 18:12 #19487

• Funny
  • Funny's Profielfoto
  • aanwezig
  • kitten
  • kitten
  • Ontvangen bedankjes 504
:party5: Van harte gefeliciteerd!! :party5:

Bijlage niet gevonden

En nog vele jaartjes erbij :party1: :confettie: confetti
Funny en mijn 2 katers
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

Spotje 2016/ een heel speciaal poesje...9 x Hoera !!! 28 apr 2016 11:29 #19492

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
tinypaw Dank je wel lieve Funny :party1:

Bijlagen:
Discussie gesloten.

Spotje 2016/ onder narcose bij DA John 28 apr 2016 11:57 #19493

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Spotje 2016/ onder narcose bij DA John

Gisteren nog de jarige job en een heerlijke dag gehad met een leuk poezenfeest waarbij veel gespeeld is in en op het verjaardagscadeau dat zo enorm in de smaak viel.

Zowel de twee feestneuzen als de andere harige huisgenootjes hadden de dag van hun leven bij de komst van dit nieuwe speel-item. Even leek de verrassing in het water te vallen want de ritsen gingen nadat ze gesloten waren met name op de hoeken van de honingraat-vorm weer vanzelf open.
Gelukkig kwam er hulp uit onverwachte hoek, onze eigen Funny hier van "t forum kwam met haar heerlijke nuchtere kijk op het idee om de rits op die plekken vast te zetten met naald en draad. In een mum van tijd zaten de metale balijnen erin en kon ik tot grote vreugde van mezelf maar zeer zeker ook van de twee feestvarkens ze in elkaar zetten en de kussentjes erin leggen. Dank je wel Funny dat je ervoor gezorgd hebt dat ze er toch mee konden spelen :verliefd: Vanmorgen al vroeg en nuchter in het reismandje gezet op weg naar de dierenkliniek voor een narcose om de keel en luchtpijp te bekijken.

Vandaag gaat Sumi mee voor zijn gebit en mama Shiye vind het duidelijk maar niets dat haar inmiddels luidkeels schreeuwende zoon opgesloten zit en wijkt niet van zijn zijde...

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena