Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.

Onderwerp:

#poes Spotje’s 2020/ vrouwtje In tuin..dan is Spotje er ook ! 03 juni 2020 13:23 #26104

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13657

paw Zo kom ik deze warme dag wel door. Vrouwtje in de hangstoel en ikke (Spotje) in deze oude door vrouwtje opgekalefaterde poezenmand. Ze wilde deze eigenlijk weggooien maar omdat wij er gebruik van bleven maken heeft ze ‘m vorig jaar met Sisalhennep touw opnieuw bekleedt. Wij zijn er zooo blij mee want als de zon schijnt lig je toch in de schaduw, op een natuurlijk product, waar onze voorkeur naar uit gaat en... zoals je kunt zien prikken sommige stralen er doorheen!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#poes Spotje’s 2020/ Samen .... 17 juni 2020 16:56 #26162

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Samen... !

paw Knoetje: He Spot...mag ik bij jou liggen hier op ‘t hoekje in ‘t zonnetje?
paw Spotje : Tuurlijk van mij wel ...als je maar niet hier bij mij in de “kattenkop” wil liggen want dat wordt me een beetje te dicht op elkaar.

_voetje Zie die 2 nou toch zo samen..schattig toch! Samen met hun snoetjes in de zon en dan genieten maar! Ze zien mij bezig met de rozen in de voortuin en zouden het liefst bij mijn zijn om even rond te snuffelen. Op deze manier zijn ze er toch een beetje bij..al is het glas van ‘t venster de spelbreker.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

#poes Spotje’s 2020/ Wat vang jij daar...? 06 juli 2020 19:32 #26226

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Wat vang jij daar...?

_paw Spotje: he...wat sprong daar zojuist weg ?
paw Shiye: een gek beestje met heel mager lijf en lange poten, hij springt heel erg ver...
paw spotje: mag ik ook mee vangen?

paw Shiye: niks d’r van...wegwezen hij zit nu onder mijn poot en ik ga hem opeten zodra jij weg bent...
paw Spotje: nou zeg...delen is niet je sterkste kant he...samen geeft toch veel meer plezier!
paw Shiye; Nee...want dan heb jij ‘m straks en ik zag ‘m ‘t eerst!! Wegwezen Spotje...

paw Spotje: nou dan hou je ‘m toch lekker voor jezelf..jij zal nooit vriendjes maken hier!
paw Shiye: daar zit ik echt niet mee hoor, ik doe altijd mijn “eigen ding” , zo ben ik nu eenmaal, delen is nu eenmaal niet mijn sterkste kant.

_voetje Dit is het beestje dat Shiye zojuist heerlijk heeft zitten opsmikkelen. Luide knarsgeluidjes bij het kauwen...mensen die sprinkhanen eten zeggen dat ze een “notensmaak” hebben...zo te zien smaakte deze ook goed want zelfs het kopje dat nog over was werd met veel smaak opgegeten. Ze leek het heel lekker te vinden en verdedigde het overgebleven kopje om te voorkomen dat Spotje het te pakken zou krijgen.

Ik had nog niet eerder een sprinkhaan gezien hier op ‘t poezenterras. Ik heb ‘t opgezocht en het is de middelmatige bruine (veld)-sprinkhaan die hier ‘t leven liet en een maaltijd werd. Geen idee of er meer zullen volgen...het was wel leuk om te zien hoe ze erachter aan ving. Viel nog niet mee om hem te pakken te krijgen want dit beestje is toch handiger en kleiner van stuk dan de kikkers die ze hier gewend zijn.
Een leuk vermaak is ‘t wel...

#poes Spotje’s 2020/ Blazende Spotje...ga weg!! 10 juli 2020 16:21 #26234

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Spotje blaast naar Sumi...Ga weg!!!

paw Spotje: kom je doen...ik lig bij vrouwtje...”ga weg Sumi!!”

paw Sumi: maar ik wil ook even bij vrouwtje liggen om te kroelen...

paw Spotje: gaat niet gebeuren ik heb je al gewaarschuwd..het volgende is mijn scherpe nagel in je kop...
“zo...dat is gezegd”

paw Sumi: laat maar... ik druip al af...!

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

#poes Spotje’s 2020/ Blazende Spotje...ga weg!! 01 okt 2020 14:11 #26352

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1933
Fijn te zien dat je er nog bent, Spotje :heartbeat: :heartbeat:
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, louisse

#poes Spotje’s 2020/ Spotjes Poezen-petemoei is weer terug! 01 okt 2020 15:14 #26356

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : Fijn te zien dat je er nog bent, Spotje :heartbeat: :heartbeat:

Spotjes Poezen-petemoei is weer terug!

tinypaw Spotje: Oh..ja hoor, ik hoorde al zoiets van vrouwtje. Ze was bezig om fotootjes op ‘t forum te plaatsen en opeens hoorde ik een kreet...meteen snelde ik naar de bank van vrouwtje die een kreet slaakt...dan is er iets aan de hand en moet ik naar haar toe, dat is mijn instinct, ik weet dat er dan iets is en dus ben ik geruststellend naast haar gaan liggen. Er biggelde een traan over haar wang bij het lezen van een berichtje en ze aaide mij zachtjes toen ze vertelde dat poesje Luna is gaan “Hemelen”.

Wij Poezels weten immers allemaal wat dat is , dat “ is gaan Hemelen”. Als vrouwtje dat zegt betekent het dat die ziel de aarde heeft verlaten. Ik weet dat ik daar ook niet ver vandaan ben geweest. Ik schreeuwde dag en nacht...vrouwtje heeft er werkelijk alles aan gedaan om erachter te komen wat het veroorzaakte en alles uit de kast getrokken om mij beter te maken..en weet je wat...het is haar gelukt. Nachten lang als ik haar weer wakker schreeuwde hebben we gebeden, wij samen...vrouwtje en ikke...en uiteindelijk ben ik ervan genezen, ik ben er gewoon nog,
Vrouwtje heeft er nooit in geloofd dat mijn schreeuwen een vorm van Dementie bij katten is...er was gewoon een heleboel aan de hand met mij en dat veroorzaakte pijn , honger en onrust in mijn lijf...maar in mijn bovenkamertje is alles nog prima in orde hoor.

Inmiddels functioneer ik weer en ben ik helemaal de “oude Spotje” . Even was ik bang dat ik mijn privileges...welke ik door mijn ziekteperiode had verkregen en opgebouwd weer in zou moeten leveren..maar vrouwtje vond het eigenlijk wel fijn dat ik bij haar sliep. Ik heb haar zelfs een keer van iets kunnen behoeden maar dat is een lang verhaal. zodoende reageer ik meteen als er iets met mijn vrouwtje aan de hand is, ik pik haar emotie en energie meteen op en reageer direct door naar haar toe te gaan !

En ja...ik ben blij dat ik er nog ben, ik ben vrouwtjes “schaduw” zoals ze dat zo mooi verwoord en tegen mij zegt. Waar vrouwtje is ...daar is Spotje ook!
Het was nog niet mijn tijd om de aarde te verlaten...veels te vroeg!
Ik tel net als ons vrouwtje elke dag mijn zegeningen en zeg dank voor alles en dat ik in dit huis van Poezenvrouwtje mag wonen. Wat wil je als poezel nog meer...het ontbreekt ons werkelijk aan niets! Alles wat ons hartje begeert is er... ik hoorde iemand eens zeggen, het is hier een Poezenparadijs..en ja, dat is ook zo en wij mogen daarvan genieten, dus hoop ik hier nog lang te mogen zijn.

Fijn dat je terug bent lieve Poezen-Petemoei van mij en poesje Knoetje.
Heel veel lieve warme knuffeltjes van tinypaw je poezen-petekind Spotje.

paw Ik drink graag water uit de kraan, ook al heeft vrouwtje net schoon drinkwater neergezet...uit de kraan is ‘t lekkerder!

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gemaakt door Kunena