Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Vandaag

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Is 't leven even zwaar...steek hier je kaarsje op...

Onderwerp: Voor kracht en hulp/kaarsje branden, doe 't hier.

kaarsje/ Allerzielen 2 november 2019 01 nov 2019 16:44 #25331

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13083

louisse schreef : Hoi Petra
Ik lees net het bericht over Allerzielen,maar dat is op 2 november dus morgen toch?

Ja klopt helemaal... vandaag is Allerheiligen... als ik t goed heb! Morgen kan je hier eventueel een kaarsje branden ( zie smileys) :kaarsjebran voor een dierbare overledene.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Voor kracht en hulp/kaarsje branden, doe 't hier. 20 nov 2019 12:40 #25375

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
:kaarsjebran Als t allemaal tegelijk komt en t eventjes teveel is!
Momenteel vind ik ‘t leven best heel zwaar, 4 begrafenissen in 1 jaar voelt nu zo hard en maakt het wederom afscheid moeten nemen van een jong leven steeds moeilijker. Ook ‘t besef dat het kringetje steeds kleiner wordt en leeftijden er niet meer toe doen. Vroeger werden mensen oud..nu verlaten ook dierbaren op veel te jonge leeftijd deze aarde.
Vandaag een kaarsje voor mezelf...ik heb de kracht en steun even nodig.:bidden:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Voor kracht en hulp/kaarsje branden, doe 't hier. 20 nov 2019 20:00 #25380

Ja dat valt mij nou ook zo op de laatste tijd.
Er word maar steeds gezegd dat men een stuk ouder word maar de 1 na de ander overlijd de laatste tijd juist vroeger .
:kaarsjebran :kaarsjebran
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.

Voor kracht en hulp/kaarsje branden, doe 't hier. 21 nov 2019 11:32 #25381

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Ja en het is... of plots weggerukt uit t leven, of.. een heel kort ziekbed ! Heel akelig.
Een ander familielid heeft opnieuw uitzaaiingen ( na enkele keren “schoon “ te zijn verklaard) en de ervaring leert dat dit orgaan wat nu is aangetast een snelle afloop heeft bij deze ziekte!
Een gezin dat nog volop in t leven staat, waarvan nu de moeder haar strijdt moet opgeven. Een andere feestmaand dit jaar.

Ja t leven is hard, hoeveel kan een mens verdragen.. ik heb altijd meegekregen dat ik kracht naar kruis krijg dat ik moet dragen in dit leven op aarde... maar nu voelt t toch wel even heel zwaar aan!
Dus vandaag een kaarsje voor kracht :kaarsjebran , steun :kaarsjebran en troost :kaarsjebran voor mezelf...
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena