Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Tiamo, opperkat & superlief, hoofd van de poezenfamilie

Onderwerp: #opperkat - Tiamo 2020/ Help mijn Snotneusje ....

#opperkat - Tiamo 2019 / vandaag 15 jaar geworden 15 apr 2020 19:05 #25912

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13451

louisse schreef : ah gezellig weer eens een jarige hieper de piep voor tiamo:party5: :party5: confetti confetti

Oh dat is lief...dank je wel hoor Louisse, ik zal de verjaardagsknuffeltjes zometeen aan papa Tiamo doorgeven. Juist in deze tijd ben ik zo blij met mijn Persjes. Hen kan ik ongelimiteerd aanhalen, kussen en knuffelen. Heerlijk is dat.
Denk wel eens wat had ik zonder ze gemoeten....’t voelt allemaal zo kil en koud aan als je ergens boodschappen gaat doen.
Altijd fijn als ik dan weer bij mijn harige huisgenootjes thuis mag komen en hen om mijn benen heel voel strelen, alsof ze zeggen...dag vrouwtje, ben je weer thuis? Wij houden van je!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#opperkat - Tiamo 2020/ Help mijn Snotneusje .... 08 mei 2020 14:02 #26001

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13451

Help mijn snotneusje afvegen vrouwtje...

paw Ik vind ‘t vreselijk..even zit ik lekker in ‘t zonnetje en dan begint meteen mijn neus heel hard te lopen. Aan de ene kant is ‘t fijn maar nu gaat ‘t wel heel erg hard..ik krijg ‘t niet meer weggelikt en -geslikt... ! Het voelt ook zo raar...ik weet me even geen raad meer. Schudden met mijn kop werkt ook al niet!

paw Ik ga vlak voor vrouwtje zitten...dan ziet ze 't wel en veegt ze 't wel af...

paw Hallo vrouwtje...miauw-miauw, heb ik je aandacht? Kan je even stoppen met typen want ik heb je hulp nodig. Oh fijn...ze legt de Iphone weg en maakt even tijd voor mij...he gelukkig ik wordt zometeen verlost van mijn loopneus.

_voetje Tiamo krijgt van mij een homeopathisch middel voor zijn chronische niesziekte, die is aan 't loskomen, daarnaast krijgt hij druppels om zijn immuunsysteem een boost te geven en nog druppels om ontstekingen op te ruimen in 't lichaam. Ben er zo blij mee...werkt als een tierelier..In de zon zitten lijkt het proces van afvoeren van 't ontstekingsvocht alleen maar te versnellen.
Ik ben zo blij voor hem, nog even en hij is van zijn snotneuzen af en kan weer volledig ademhalen na jaren van ongemak. Hij eet ook veel beter omdat hij nu weer wat kan ruiken...ben trots op mijn “oude botjes” zoals ik hem liefkozend noem!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

#opperkat - Tiamo 2020/ Help mijn Snotneusje .... 08 mei 2020 14:46 #26002

ah dat is fijn voor hem
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.

Gemaakt door Kunena