Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Tiamo, opperkat & superlief, hoofd van de poezenfamilie

Onderwerp:

#opperkat - Tiamo 2020/ Mijn manneke...hij is zoooo ziek geweest! 27 sept 2020 19:26 #26343

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13657

Eerste donshaartjes zichtbaar....

🐾 Tiamo; kijk... zien jullie t ook ?
Mijn kale huidje is inmiddels voorzien van een heel dun donslaagje van nieuwe haargroei.. ben er zo blij mee! Zeker nu het winter gaat worden kan ik wel wat bedekking gebruiken. Ik heb t nu met tijd en wijlen al erg koud.

🐾 Gelukkig heeft vrouwtje daarom ook het wollen kattenstoeltje voor mij neergezet, ik maak er dan ook dankbaar gebruik van op deze natte en toch al wel kille zondag!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#opperkat - Tiamo 2020/ Mijn manneke...hij is zoooo ziek geweest! 08 okt 2020 14:44 #26377

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Vrouwtje heeft mijn weinige vacht die ik had bijgeknipt...nou ja zeg!

_voetje Poezenvrouwtje zegt: Kijk eens ..allemaal donshaartjes, je huid is al bedekt en nog amper zichtbaar en zie eens hoeveel ‘t er al zijn Tiamo, goed he!
thumbsup

paw Tiamo: Nou ja zeg...wat vind je ervan! Heeft vrouwtje de weinige mooie lange manen die ik had bijgeknipt. Dan lijkt het niet zo erg dat je daar kaal bent geweest ...zijn haar woorden. Wat denkt ze nu toch wel niet..dat ik dat oke vind? Maar ja ..het is er al af, nu zal ‘t moeten bijgroeien en dat kost tijd.
Het is me allemaal wat...maar...ze zei ook dat ik al heel veel nieuwe donshaartjes heb gekregen en dat deze al best snel groeien. Mijn roze huidje is al bedekt en nog amper zichtbaar. Heel dunnetjes schijnt ‘t er nog doorheen.

Ik krijg meerdere keren per dag wat lekkers te eten...vrouwtje doet wel haar best om het mij naar de zin te maken hoor! Maar dit soort streken moet ze niet meer uithalen. Ik ben al een oude kater met een gerespecteerde leeftijd van 16 jaar...
En ja ..ik weet wel dat ze het beste met ons voor heeft, dat geldt voor allemaal, ze was er dag en nacht toen ik zo schreeuwde omdat ik mijn zo onrustig in mijn lijf voelde. Gisteren had ik mijn kruidentabletje uitgespuugd maar vrouwtje ontgaat niets...ze vond ‘t vanmorgen toen ik aan ‘t ontbijten was, in mijn fluffy dikke kussen bij ‘t voorraam waar ik altijd in lig te slapen. Ik had ‘t nog wel zo mooi diep naar beneden in een plooi van het dikke ligkussen verstopt..maar helaas ‘t mocht niet baten. Haar ontgaat niet vlug iets en de link naar mijn onrustige en ietwat klaaglijk schreeuwende gedrag van gisteravond was door haar al snel gelegd.

Kort heeft ze op mij gemopperd en op mijn hart gedrukt dat ik dat niet meer moet doen...innemen en doorslikken wat vrouwtje mij geeft want alleen dan gaan de klachten weg, voel ik mij snel weer beter, gaat ‘t schreeuwen over, kom ik weer op gewicht en krijg ik ook mijn mooie lange vacht weer terug!
Dus vanaf nu...slik ik weer netjes mijn Chinese kruidentabletjes voor mijn schildklier door en spuug ik ze niet meer uit! handje_mond

paw Tiamo: Gezellig zo samen met poes Knoetje in het andere poezenpaaltje voor ‘t raam wegdommelen en onze gevederde vriendjes kijken.
Wel nog even wennen hoor...die afgeknipte korte plukken in het beetje vacht dat ik nog heb...wel lijkt het voller zegt vrouwtje, nou ja..ik moet ‘t er maar mee doen!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

#opperkat - Tiamo 2020/ Mijn manneke...hij is zoooo ziek geweest! 11 okt 2020 18:56 #26380

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Oh...opwarmen in ‘t zonnetje !
Lekker joh...

paw Tiamo: oh...dit is lekker zeg...kan hier geen genoeg van krijgen. Eerst de ene kant en mijn nek even opwarmen...

paw Daarna ook mijn katersnoet even naar ‘t zonnetje draaien...mmmm..dit is toch zo fijn. Wat heb ik dit gemist...Ik blijf nog even zo zitten!

_voetje Poezenvrouwtje : Tiamo kom je ...ik heb je maaltijd klaar gemaakt en het staat voor je klaar. Ik heb ‘t hoog neergezet, speciaal om je de gelegenheid te geven het even rustig op te eten en te zorgen dat de anderen je niet wegduwen zoals gisteren ‘t geval was. Ja ...zo nu en dan moet ik ingrijpen want hij komt anders niet aan zijn volledige portie. Ben allang blij dat hij zo goed eet en weer op gewicht aan ‘t komen is...maar kijk eens...zie zijn vacht...gaat goed he!!
De kruidentabletjes doen hun werk goed. Echt een aanrader !

Ik had van de week zijn vacht wat bijgeknipt , staat zo raar die lange plukken die dan over die kale huid vallen...maar nu...het begint echt heel hard te groeien. Moet je zien...oh ben zo blij voor mijn manneke. Hij vond ‘t vreselijk dat kale huidje. Hoop dat zijn staart ook nog beter in de vacht wil komen. Hij deed me voorheen met die lange plukjes her en der verdeeld over zijn lijf denken aan dat hondje van de Staatsloterij in de tv-reclame rond kersttijd afgelopen jaar..hoe heette het ook weer...wat ‘t niet “frikkels” of zo...

paw Tiamo: ja , ja ...rustig eten is er ook al niet meer bij, nou maak die foto dan maar. Ik ben ook wel heel blij met mijn nieuwe wollige vacht..groeit goed he , vrouwtje. Ja maak nog maar een close-upfoto, vooruit dan maar! Ik eet wel even verder in die tussentijd..dag allemaal.

paw Close-up foto van mijn (gelukkig) snel groeiende vacht op de kale plekken

#opperkat - Tiamo 2020/ Mijn manneke...hij is zoooo ziek geweest! 22 okt 2020 12:28 #26394

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Vacht groeit gestaag...

paw Tiamo; Oooh moet je eens kijken.. wat veel haar heb ik al!
De Kruidentabletjes doen hun werk goed!

paw Tiamo; Ja hoor vrouwtje... ik blijf hier graag even voor poseren.. is de foto goed gelukt? Is het goed te zien hoe hard t is gegroeid sinds de vorige “ post” hier op t verhalenforum?

Welnu dan ga ik nu mijn middagdutje doen 💤 , welterusten!

paw even mijn draai vinden hoor..

paw Ja.. zo kan ik lekker liggen.. dit is goed!

Gemaakt door Kunena