Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
18 juli 2023

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poesjes

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou en natuurlijk kleine Kiki

Veel leesplezier toegewenst met vooral lachwekkende, vrolijke momenten !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo ✞ , Sheva ✞ , Pepe ✞ , Shiye ✞ , Lieveke ✞ , Knoetje ✞
Tiamo, opperkat & superlief, hoofd van de poezenfamilie

Onderwerp:

#opperkat - Tiamo 2019 / vandaag 15 jaar geworden 15 apr 2020 19:05 #25912

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14620

louisse schreef : ah gezellig weer eens een jarige hieper de piep voor tiamo:party5: :party5: confetti confetti

Oh dat is lief...dank je wel hoor Louisse, ik zal de verjaardagsknuffeltjes zometeen aan papa Tiamo doorgeven. Juist in deze tijd ben ik zo blij met mijn Persjes. Hen kan ik ongelimiteerd aanhalen, kussen en knuffelen. Heerlijk is dat.
Denk wel eens wat had ik zonder ze gemoeten....’t voelt allemaal zo kil en koud aan als je ergens boodschappen gaat doen.
Altijd fijn als ik dan weer bij mijn harige huisgenootjes thuis mag komen en hen om mijn benen heel voel strelen, alsof ze zeggen...dag vrouwtje, ben je weer thuis? Wij houden van je!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

#opperkat - Tiamo 2020/ Help mijn Snotneusje .... 08 mei 2020 14:02 #26001

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Help mijn snotneusje afvegen vrouwtje...

paw Ik vind ‘t vreselijk..even zit ik lekker in ‘t zonnetje en dan begint meteen mijn neus heel hard te lopen. Aan de ene kant is ‘t fijn maar nu gaat ‘t wel heel erg hard..ik krijg ‘t niet meer weggelikt en -geslikt... ! Het voelt ook zo raar...ik weet me even geen raad meer. Schudden met mijn kop werkt ook al niet!

paw Ik ga vlak voor vrouwtje zitten...dan ziet ze 't wel en veegt ze 't wel af...

paw Hallo vrouwtje...miauw-miauw, heb ik je aandacht? Kan je even stoppen met typen want ik heb je hulp nodig. Oh fijn...ze legt de Iphone weg en maakt even tijd voor mij...he gelukkig ik wordt zometeen verlost van mijn loopneus.

_voetje Tiamo krijgt van mij een homeopathisch middel voor zijn chronische niesziekte, die is aan 't loskomen, daarnaast krijgt hij druppels om zijn immuunsysteem een boost te geven en nog druppels om ontstekingen op te ruimen in 't lichaam. Ben er zo blij mee...werkt als een tierelier..In de zon zitten lijkt het proces van afvoeren van 't ontstekingsvocht alleen maar te versnellen.
Ik ben zo blij voor hem, nog even en hij is van zijn snotneuzen af en kan weer volledig ademhalen na jaren van ongemak. Hij eet ook veel beter omdat hij nu weer wat kan ruiken...ben trots op mijn “oude botjes” zoals ik hem liefkozend noem!

Discussie gesloten.

#opperkat - Tiamo 2020/ Help mijn Snotneusje .... 08 mei 2020 14:46 #26002

• louisse
  • louisse's Profielfoto
  • poezel
  • poezel
  • Ontvangen bedankjes 1943
ah dat is fijn voor hem
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

#opperkat - Tiamo 2020/ Ik kan jou ruiken...jij ruikt naar.. 07 juni 2020 15:57 #26126

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ik kan jou ruiken..jij ruikt naar...

paw Tiamo: he onze Toutie is weer thuis, kom maar snel uit dat mandje...waar ben jij deze hele dag naartoe geweest ?

paw Tiamo: Oh...mijn neusje doet ‘t weer en ik ruik..ik ruik snif-snif..oh ik ga vlug weg van hier want jij ruikt naar de dierenarts en daar wil ik helemaal niets van weten, snel in de benen en weg van dit mandje..je weet maar nooit!

_voetje Arme Toutie..zo blij om thuis te zijn maar zelfs onze opperkater wil weg van hem , ben je net thuis en dan krijg je hiermee te maken.
Wel fijn op te merken dat hij zijn reukzin weer terug heeft. Met tijd en wijle komt er nog een stortvloed aan afscheiding uit maar dat zal spoedig over zijn. Zo zie je maar ...een chronische nierziekte kan met de juiste behandeling best opgelost worden. Wel houdt ik hem nog zeker 1 maand op de FIT & STERK van ‘t merk TAP. Hij vind ‘t niet lekker maar het werkt als een tierelier. Ik zuig ‘t op in een spuitje zonder naald want je moet ‘t flesje eerst goed schudden en dan de substantie optrekken in ‘t spuitje..het is wat plakkerig maar de werking is onvoorstelbaar goed!!!

Inmiddels is dit flesje bijna leeg en moet ik een nieuwe bestellen. Eigenlijk kreeg Spotje dit toen ze zo slecht at...het bevorderd namelijk ook de eetlust en er zitten een heleboel vitamines in op natuurlijke basis. Ik kan het iedereen aanraden die een katje heeft dat niet in orde is.
Zeker bij de behandeling van chronische nierziekte is dit onmisbaar. Uiteraard had ik meerdere middeltjes die ik hiernaast inzette om Tiamo zijn ontstoken holtes weer vrij te krijgen. Dat is gelukt zoals je zelf kunt zien !
Zijn oogleden zijn ook weer normaal..de randjes an zijn wimpers leken wel opgeblazen banden ..zo dik en pijnlijk van de ontstoken holtes..hij zal ook zware hoofdpijnen gehad hebben die ondraaglijk moeten zijn geweest!
Daar is nu een eind aan gekomen, hij speelt weer en eet ook beter omdat hij ‘t kan proeven. Fijn voor hem..de schat, hij is zo lief ! (mijn oude botjes = koosnaampje van mijn oude kater.

:toonmijnhar

Discussie gesloten.

#opperkat - Tiamo 2020/ Ik eet buiten... 16 juni 2020 20:07 #26154

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ik eet buiten...want t is een prachtige ochtend

paw Wat een heerlijke ochtend, geen zon maar een prima 👌 temperatuur en dus eet ik buiten op ‘t 🐱 poezenterras. Weer eens wat anders en het bevalt me goed! Morgen weer ... vrouwtje? Van mij mag ‘t hoor!

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Discussie gesloten.

#opperkat - Tiamo 2020/ Chinese kruiden / alternatieve diergeneeskunde 26 juni 2020 14:42 #26197

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Tiamo krijgt Chinese Kruiden van mij toegediend
Alternatieve diergeneeskunde

]

paw Ja ik doe het daar goed op...mijn lijfje is al oud en ik heb wat kwaaltjes. Vooral mijn blaas en nieren beginnen op te spelen. Ik ben super gevoelig voor Struviet en dus maalt vrouwtje een aantal tabletje (die ik niet zo wil innemen ) fijn in de vijzel en doet het door mijn ochtendmaaltijd.
Sommige tabletjes eet ik zo op...die vind ik lekker of ...ik voel dat ik dat nodig heb..de andere spuug ik lekker uit en dan moet vrouwtje maar zien dat ik ze binnen krijg. Ze weet inmiddels welke kruiden tabletjes ik uitspuug en dus doet ze die in de vijzel.

paw Vrouwtje mengt de Bozita brokjes in gelei fijn terwijl ze meteen de inhoud van de Vijzel erbij heeft gevoegd, zo komt het goed door elkaar en hebben wij een heerlijk maal om op te lebberen. Ik lust hier wel “pap van” ! Jammer dat ik het altijd moet delen en ze mij met mijn “oude botjes” altijd aan de kant weten te duwen. Soms heb ik echt ‘t nakijken...maar gelukkig is vrouwtje er ook nog die mij goed in de gaten houdt.

paw Ik krijg niet altijd de kans om het alleen op te eten...altijd zijn er wel kapers op de kust ..zoals hier !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena