Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Vandaag

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
kater Trigger, koosnaam-je "loverboy" maar afgekort ook wel Triggy genoemd is een grote knuffelbeer.

Onderwerp: #kater - Trigger 2019 / Oh..kijk vogeltjes

#kater - Trigger 2019 / Nee, nee... je oogje ! 18 okt 2019 14:22 #25263

Ah gelukkig maar he ogen vind ik altijd wel eng als daar iets mis mee is ,
Maar gelukkig het valt mee.:heartbeat: voor trigger
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

#kater - Trigger 2019 / Nee, nee...toch niet je oogje ! 20 okt 2019 14:13 #25266

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13084

louisse schreef : Ah gelukkig maar he ogen vind ik altijd wel eng als daar iets mis mee is ,
Maar gelukkig het valt mee.:heartbeat: voor trigger

Ja hoor, Louisse... het is goed gekomen... even dacht ik “ als dat maar niet weer een bezoekje aan de DA gaat worden”
Maar aan de andere kant; Trigger heeft maar een paar ogen en daar moet je zuinig op zijn, was t de volgende dag niet beter dan was ik wel met hem gegaan!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#kater - Trigger 2019 / Oh..kijk vogeltjes 01 dec 2019 12:04 #25401

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13084

Oh..kijk..vogeltjes !

tinypaw Oh..was ik maar buiten in de voortuin dan kon ik daar onder die struik liggen... Zit ik dan...achter ‘t glas en kan alleen maar toekijken. Alleen al dat heen en weer gefladder..oh wat zou ik toch graag eens.... (je weet wel...!) Maar dat mag niet van ons vrouwtje, ze houdt van alle dieren en dus mogen we alleen kijken maar aankomen...dat is uit den boze! Toch lukt het soms, hoe ze haar best ook doet ...er eentje te vangen en op te eten!

tinypaw Nee...vrouwtje...ik wil niet op de foto..ga weg nou en laat me!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena