Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
kater Trigger, koosnaam-je "loverboy" maar afgekort ook wel Triggy genoemd is een grote knuffelbeer.

Onderwerp: #kater - Trigger 2020 / Zie die nou liggen...

#kater - Trigger 2020 / Even proppen maar dan heb je ook wat.... 20 jan 2020 19:13 #25592

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13451

Even proppen maar dan heb je ook wat...

paw Trigger: Yes...even proppen en dan heb je ook wat....een kratje met een zwarte kat handje_mond
En dat rijmt ook nog eens..hi.hi..ik heb plezier want mijn lijf is zoooo groot en kolossaal. Ik weeg nog wel even wat kilo’s. Gelukkig is ‘t een stevig kratje en nu poes Sheva eruit stapte wilde ik dit wel eens even proberen.

paw Triggy: Ja natuurlijk daar is vrouwtje weer met haar foto’s maken. Ga je weer de gek met mij steken op ‘t poezenforum? Nee...je weet ik ga niet graag op de foto...ik kijk lekker toch niet en draai je mooi mijn brede zwarte behaarde rug toe! Ga weg vrouwtje en laat mij even genieten van de overwinning dat ik het passend heb kunnen krijgen.

paw Nou ja...passend? Er hangt hier en daar wat lichaamsgewicht over de rand ....

paw Nou vlug dan...omdat je het zo lief aan mij vraagt om heel even mijn mooie Amberkleurige ogen te laten zien...snel dan ..en laat je me nu dan wel even genieten van mijn overwinning in dit kratje? bye bye vrouwtje, ga de fotootjes maar plaatsen. zwaai

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

#kater - Trigger 2020 / Mijn spiek-gaatje tussen de lamellen.... 29 jan 2020 18:33 #25618

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Mijn spiek-gaatje tussen de lamellen....

paw Triggy; Vrouwtje kan de lamellen wel sluiten maar ik wil nog naar buiten kijken. Daar heb ik zo mijn eigen oplossing voor. Blij is ze er niet mee want dat betekent dat ze waarschijnlijk niet lang meer wit zijn handje_mond

paw Kijk ik steek eerst mijn mooie brede voorpoot ertussen en daarna spreid ik de lamellen door mijn prachtige brede katerkop ertussen te stoppen. Zo kan ik toch nog naar de lichtjes op straat kijken.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

#kater - Trigger 2020 / Knokpartijtje op ‘t poezenterras.... 14 feb 2020 19:10 #25659

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Knokpartijtje op ‘t poezenterras ....

neennee

paw Triggy: Ah..Knoetje, jou pak ik...

paw Knoetje: Ga weg Triggy, ik heb jou niks gedaan, laat me met rust...

paw Sheva: oh nee...ik moet ingrijpen..Knoetje is de klos...durf je wel Trigger? Wacht maar ik kom eraan, dan zal ik je eens wat petsen verkopen. Blijf van mijn Knoetje af!!!

paw Sheva: Oh jee...ik ben al te laat ..ze rollen-bollen al over de grond, arme Knoetje... ik kom je helpen hoor!

paw Lieveke: Wat gebeurd er , wat is er aan de hand op ‘t poezenterras, ik hoor poes Knoetje, ze schreeuwt en heeft hulp nodig!

Valentijntje Hearts:

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#kater - Trigger 2020 /kater Trigger is jarig... 27 apr 2020 14:30 #25944

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

:party5:

paw Trigger: De vlag hangt vandaag ook voor mij uit vandaag ..en...voor poes Spotje want die verjaard ook. He gezellig...twee feestvarkentjes tegelijk!

paw Ja ..ik vier vandaag ook mijn geboortedag, alweer 13 jaar geleden dat ik ter wereld kwam. Uitgegroeid tot een mooie grote kater. Ik ben trots op mijn uiterlijk , mijn prachtige grote voorkomen en flinke katerkop . Maar...wel met een klein hartje vanbinnen. Ik ben heel zachtaardig en lief en knuffel elke avond met vrouwtje op de bank. Als ze mij de aandacht niet meteen geeft dan tik ik even met mijn grote katerpoot op haar bovenbeen ...zo van...hallo ik ben er hoor, zullen we even knuffelen ?

paw Ik heb zojuist heerlijk gegeten...ook ik ben dol op Bozita in gelei en saus. Mijn voorkeur gaat uit naar de Vis-varianten. Die vind ik het allerlekkerst om mee verrast te worden. Wat een verwennerij vandaag. Mijn buikje is vol en nu is het tijd om mijn mooie gitzwarte vacht te verzorgen. Alles goed schoonwassen en dan een tukkie doen op vrouwtjes laatste creatie. Lekker buiten op ‘t poezenterras. Straks komt ‘t zonnetje ook nog even rond ‘t huis en dan is het hier goed vertoeven.

paw Samen met de andere poezels komen wij zo deze Koningsdag wel door. Vrouwtje zit in de hangstoel en zal onze belevenissen wel weer ten toon spreiden. Dat zijn wij inmiddels wel gewend. Alleen ben ik niet zo van de fotootjes...daar hou ik niet van. Ze wilde dat ik even met mijn mooie goudbruine ogen in de lens keek maar daar had ik effe geen zin in. Het is immers mijn verjaardag en dus bepaal ik zelf wat ik wel en niet wil of doe. Jammer voor jullie op ‘t verhalenforum maar hier moet je ‘t mee doen. Nou ik ga het mezelf comfortabel maken ...doei allemaal.

#kater - Trigger 2020 /kater Trigger relaxing... 03 mei 2020 09:55 #25979

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Kater Trigger relaxing moment...

inwolken

paw Oh..daar komt ze weer hoor met haar camera...Ik lag juist zo lekker te doezelen...zo comfy dit mandje, alsof ‘t voor mij gemaakt is , kan mijn kin laten rusten op de rand hmmm...fijn is dat.

paw Nou vooruit dan maar...zo goed? sta ik erop met open ogen...fijn ..dan is ‘t nu ook klaar..!

paw Dan ga ik nu verder met mijn “momentje” want ik lag juist zo lekker te relaxen...

#kater - Trigger 2020 / Zie die nou liggen... 23 mei 2020 14:09 #26068

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Zie ‘m nou toch liggen.... mijn malle kater Trigger

_voetje Die malle Triggy van mij...ik denk waar is die nou toch..ik zie ‘m nergens...doe ik de keukendeur open en zie...daar ligt meneertje hoor! Even schoot ik in de lach..wat ben je toch een “gekkie” ...en hoe lig jij daar nu eigenlijk. Even was ik vergeten dat ik gisteren op zoek was geweest naar een luchtje in huis waarvan ik niet wist “waar” dat vandaan kwam. Ik had toch alles gedweild ...kon het dus niet vinden ..totdat...ik de “krabkartonnen rups” aan de kant schoof en deze plots in twee delen uiteen viel...dit kwam omdat 1 van de poezels (ja...we snappen ‘t allemaal, een briefje met naam waarop staat “ ik heb ‘t gedaan” lag er niet bij) erop geplast had. Deze krabrups opgepakt en buiten gelegd ..zolang op de grote klimpaal-voet. Je weet immers niet wat ‘t weer in de nacht doet en een betere oplossing had ik even niet. Vanmorgen heb ik de grote poezenpaal op zijn plek gereden onder het zonnedoek vandaan en niet meer gedacht aan de krabkartonnen rups. Maar...Triggy had zijn vertrouwde speeltje gevonden en leek de pieslucht niet te deren...sterker nog...hij ligt er bovenop.

paw Trigger: Wat doe je nou vrouwtje...zet je mijn achterkant op de foto?

paw Hallo vrouwtje ...kiekeboe...hier ben ik ! Ja je hebt me gevonden.

paw Ja...hij is door de midden maar ik wil ‘m nog niet kwijt hoor...trouwens wie heeft dit gedaan? Hoe kan dit nou...ik wil wel een nieuwe hoor. Deze hebben wij ooit gekregen van onze Poezen Petemoei tante Marleen hier van ‘t forum. Die heeft ‘m helemaal uit Vlaanderen voor ons meegenomen. Zo jammer want hij is zooo leuk met die rups aan de zijkant..en nu stinkt hij en is hij door de midden in twee delen.

Gemaakt door Kunena