Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 nov 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poezen
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi & kitten Zatou

Veel leesplezier met lachwekkende, vrolijke momenten toegewenst !

Poezenvrouwtje en de Persjes
kater Trigger, koosnaam-je "loverboy" maar afgekort ook wel Triggy genoemd is een grote knuffelbeer.

Onderwerp:

#kater - Trigger 2020 / Hmmmm...dat ruikt lekker!! 16 okt 2020 16:24 #26386

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13713

Hmmmm...dat ruikt lekker!!

paw Trigger: Snif-snif—Snuif...ja hier komt ‘t ergens vandaan..ik rook ‘t al vanuit de achterkamer en ben met mijn neus ‘t spoor nagegaan. Ik wil de bron hebben want ik wil mezelf hier in rollen en volledig in wentelen.

paw Dit is nu wat wij poezels ambiëren...ik kan er geen genoeg van krijgen en het is ook zo rustgevend en kalmerend..snif-snif-snuif..je het komt hier toch echt ergens vandaan. Ik heb vrouwtje net met een klein flesje zien lopen en ze druppelde hier en daar wat in ‘t rond...zou dat ‘t zijn geweest?
Wat denk jij Pepe...waar ligt ‘t druppeltje? Waar moeten we ons tegenaan flemen? Weet jij ‘t ?

paw Pepe: Ja ik denk dat ik ‘t heb gevonden..hier zit ‘t op...het lijkt inderdaad uit dat kleine bruine flesje te komen, ik heb ontdekt dat ‘t hier op dit groene draaiding zit ...het zit ook op deze stekeltjes ..die zijn ervoor gemaakt dat wij poezels ons heerlijk kunnen vertroetelen door er met onze wang langs-op te strijken en wrijven...hoe fijn is dat. Ja hoor dit is ‘t ..ik heb ‘t gevonden...en ik mag eerst !!!

paw Trigger; Oh ..goed van jou hoor, daar had ik ‘t nooit gezocht, maar volgens mij is hier in ‘t mandje ook een druppeltje gevallen. Boffen wij eventjes!
Welnu ...strijk jij er maar eerst langs dan wacht ik wel op mijn beurt..!!

paw Pepe: ohhh, ahhhh, uhmmmm...wat een heerlijk gevoel is dit ...massage precies op de plekken waar ik wil en de rustgevende werking van deze tinctuur die vrouwtje erop heeft gedruppeld...ik kan er geen genoeg van krijgen...nog even hoor Trigger, nog even geduld! Oh ik ben helemaal in de zevende hemel...
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#kater - Trigger 2020 /Uitdaging...past maar net! 25 okt 2020 12:56 #26403

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Uitdaging... Past maar net he !

paw Trigger: Tja wat moet je nou ook doen op zo’n druilerige dag als vandaag. Niks te beleven ... kan niet naar buiten en dus moet ik me binnen zien te vermaken. Het was even zoeken ...maar toen viel mijn oog op dit kleine houten kistje dat vrouwtje uit de garage had gehaald om weg te gooien. Niet doen hoor vrouwtje...veel te leuk dit kleine kistje...kijk dan...het past maar net he?

Ik dacht bij mezelf... die uitdaging ga ik met mijn grote lijf aan...kijken of het lukt, wij poezels vinden “ des te kleiner en krapper de doosjes of kistjes...des te geliefder zijn ze” We doen ons best om ook alle ledematen erin te krijgen ..hoewel dat niet altijd lukt denk ik dat mijn poging een medaille waard is!
Ja toch...zeg nu zelf, ik lig erin ...en hoe!
I love this little box Hearts: _happyrollin

paw Dus vrouwtje...alsjeblieft!!! Gooi ‘m niet weg maar laat ‘m hier voor ons Persjes om in te kruipen ?

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

#kater - Trigger 2020 /Jaaaa!! .. goed zo vrouwtje 10 nov 2020 11:51 #26437

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Jaaaa!! .. goed zo vrouwtje , kom ik er lekker bij liggen...

paw Jaaa!!... goed zo vrouwtje, ga daar maar even zitten... goed plan, dan kom ik er lekker bij liggen. Haast je vooral niet.. des te langer is mijn quality- time die ik met je heb! Uhmmm... ik geniet zo!

paw Bofkont die ik ben.. nu moet ik veel vlijen want dan blijft ze langer zitten... ja goed zo... maak maar een fotootje en zet t maar op t poezen verhalenforum, ook lekker veel tekst toevoegen en niet te snel typen hoor! Alles om tijd te rekken.. normaal protesteer ik altijd met fotootjes maken maar vandaag... tja uitzondering voor t goede doel... 🎥 poseer ik maar al te graag.

🍂🍂🍂🍂🍂

paw Trigger; Wacht even wat hoor ik nu... zeg je dat ik geborsteld moet worden? Nee... oh 😮 Nee hoor...mooi niet... ik ben “pleite “!!
Bye vrouwtje...

#kater - Trigger 2020 /Jaaaa!! ..mijn knuffelmomentje 16 nov 2020 11:21 #26449

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Triggers knuffelmomentje van de dag...

paw Ah...ja hoor daar komt ze aan, met de koffie, jullie moeten weten dat ‘t koffiepauze is voor vrouwtje. De belangrijkste klusjes met de hoogste prioriteit zijn dan gedaan waarna er even tijd is om te zitten. Hier heb ik op gewacht...dit is ‘t moment dat ik bij haar kruip en haar ga verleiden om mij te kriebelen...kijk dat doe ik heel tactisch..dat doe ik zo..!

paw Eerst onder de kin en dan draai ik mijn kop zo dat vrouwtje precies uitkomt op de plekjes waar ik gekriebeld wil worden. Ik start in de zit-positie en als ze eenmaal de slag te pakken heeft dan .....

paw KIJK...dan ga ik er pas bij liggen...oh...mmmm, ja daar vrouwtje...nog even ietsje naar links graag...en even iets achter mijn oor graag,
zo gaat’ie goed!

paw Tot op ‘t moment..ja dat is nu toch altijd zo jammer...!!! Dat poesje Lieveke ook gekriebeld wil worden. En dan moet vrouwtje de aandacht verdelen. Tja zo gaat dat als je met meerdere huisgenootjes samen leeft..dan moet je delen, ieder eist zijn deel op !

paw Lieveke: Sorry Triggy, maar ik kom ook even mijn dosis knuffeltjes en kriebelmomentjes halen. Ik had al even gewacht maar ik weet dat vrouwtje zo weer aan de slag gaat en dan zie ik geen kans meer om ook even bij haar te zitten en ik heb ‘t ook zo nodig. Samen delen...wel zo eerlijk toch ?

Gemaakt door Kunena