Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
“Uit OUDE DOOS “ Poezenvrouwtje vertelt :
Jeugdherinneringen, hoe was t toen, tederheid, liefde voor, ondeugden, streken, mooie & fijne momenten
Maar ook van u... verras ons ermee! Deel ze met ons!

Onderwerp: #jeugdherinneringen-jaren ‘60- wie kent deze nog?

#jeugdherinneringen-jaren ‘60- wie kent deze nog? 31 juli 2019 11:51 #25066

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12953
Zo liep ik er ook bij....:woohoo:

_voetje Bijna niet te geloven maar hier liep je vroeger in en het was helemaal HOT! Zelfs een goede broek knipte je open om een stuk fleurige hippie-stof ertussen te zetten. De pijp werd zo heel erg wijd en dat was juist de bedoeling. Zo had je iets wat in de winkel onbetaalbaar was in die tijd. Van “niets iets maken” was het motto. Kleding was duur en zeker als het in de mode was. Dit was tevens de tijd van de plateau-zolen onder je schoenen en laarzen. En dan moest de pijp het liefst zo lang mogelijk zijn, net boven de grond. Een versleten en rafelige rand door slijtage over de grond was niet erg. Dat was juist helemaal “in”.
Nu kan ik me er niets meer bij voorstellen maar toen ....vond je het helemaal te gek en wilde je meedoen.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#jeugdherinneringen-jaren ‘60- wie kent deze nog? 31 juli 2019 13:31 #25074

Ja die ken ik maar vond dat toch iets leuker dan nu die grote gaten in die spijkerbroeken.
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

#jeugdherinneringen-jaren ‘60- wie kent deze nog? 31 juli 2019 13:42 #25075

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12953
Daar kan ik me helemaal in vinden. Ik begrijp niet dat je over de 100,00 euro voor een broek vol met rafels en gaten op de knie uitgeeft. Wij gooiden die vroeger weg! Die waren niet meer met kniestukken te fatsoeneren. Maar ja dat is de jeugd he...het zijn net schaapjes...volg de kudde en doe mee anders val je uit de boot.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena