Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
“Uit OUDE DOOS “ Poezenvrouwtje vertelt :
Jeugdherinneringen, hoe was t toen, tederheid, liefde voor, ondeugden, streken, mooie & fijne momenten
Maar ook van u... verras ons ermee! Deel ze met ons!

Onderwerp:

Poezenvrouwtje../ foto's uit OUDE DOOS 20 juni 2015 09:16 #17791

foto's uit de oude doos
jaar: 2009

Te leuk om aan voorbij te gaan, kijk mee en geniet van dit tweetal samen op 't muurtje van 't poezenterras

_voetje Een heel jonge Tiamo en vader van poes Knoetje, dus vader en dochter. Hoe schattig zoals ze hier zitten. Bij het opschonen van mijn laptop kwam ik deze tegen. Ga toch weer eens wat oude foto's tonen in dit TOPIC. Het was wat stoffig geworden en in het vergetelhoekje geraakt maar nu krijgt het weer glans. Het roept herinneringen op en als ze mooi en goed zijn...dan mogen ze er zijn.
Tjonge wat gaat de tijd toch snel, je ziet ook echt de jeugdige uitstraling van de poezen..nu pas valt me op dat ze ouder zijn geworden ook qua uiterlijk. Net als bij de mens gaat dat proces gewoon door... :toonmijnhar
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poezenvrouwtje../ foto's uit OUDE DOOS 20 juni 2015 09:30 #17792

Foto's (poes Pepé) uit de oude doos!

Jaar: 2009
plaats: op het poezenterras dat toen nog niet gevuld was met allerlei klimfaciliteiten maar meer gericht op de mens zelf. later is dit geheel omgevormd tot een buitenspeelplaats voor de poezen wat tevens in aantal toenam. Eerst was er maar eentje en toen kwamen de eerst resque-poezen die hun weg vonden naar huis van Poezenvrouwtje...
Eerst was daar Tiamo, hij lag onder in een mooi groot ouderwets huis op de betonnenvloer van zo'n inbouwhoekkast. Het cement was daar wat kapot en op dat gruis lag maar één katertje en dat was Tiamo..zo is hij bij mij gekomen want ik wilde eigenlijk helemaal geen kater in huis..alleen maar poezen.

Maar zoals alles in het leven..loopt het zoals het loopt en krijgen wij wat ons wat te leren heeft in dit leven of wat het beste voor ons is. Natuurlijk heb ik hem als kitten meegenomen naar huis en in de watten gelegd..
Daarna kwam poes Sheva en kort daarna heb ik Pepé opgehaald vanuit Friesland. Ik bezweek voor haar vanwege die mooie ijsblauwe ogen en haar prachtige tekening en kleurencombinatie. Ondanks dat het mijn bedoeling was om alleen langhaar perzen op te nemen sloeg mijn hart al sneller harder voor deze mooie Seal point uit Friesland.
Zij is heel speciaal en echt heel anders van karakter dan de perzen die hier rondlopen.
In een mum van tijd had Tiamo de poezen gedekt en stond ik voor de volgende uitdaging. Ik was te laat met castreren en dit heerschap was mij duidelijk voor geweest. Maar van alles leer je ..zo ook van deze verrassing.

Lieve Pepé weet dat je mij veel moois hebt gebracht en dat ik je dankbaar ben dat je mijn leven verrijkt!
:heartbeat:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Poezenvrouwtje../ foto's uit OUDE DOOS 29 juni 2015 10:48 #17822

Poes Knoetje...foto's van een jeugdige lieverd uit 2007

Hearts: lief snoetje heb je hier toch

Gemaakt door Kunena