Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Ziwipeak, lekkernijen, rauw- versvlees, brokken, snoepjes

Onderwerp:

2020 / Snoepjes, traktaties, lekkernijen voor poezen 11 mei 2020 15:12 #26019

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13967
Ja de Liquite snacks heb ik toen op jouw feedback gekocht en die vinden ze inderdaad ook heel lekker.

De smaak ZALM is hier vaak niet te koop en dus heb ik variatie aan moeten brengen, maar Spotje vind die inderdaad ‘t lekkerst.
Nee de kattenbakvulling die nu in de TEST-fase zit is niet helemaal wat ik ervan gedacht had. Ik zal daar zo even een feedback oftewel Update plaatsen.
Goed dat je mij er even aan helpt herinneren...zou het toch zo vergeten joh.

Komt omdat ik die PREMIUM brokjes van JAVAME zomaar kreeg om te testen en dus vond ik dat ik die hier even neer moest zetten om met jullie te delen.
Heb je die ook al gelezen?
Vallen hier goed in de smaak, moet alleen de prijs nog even opvragen.
Trouwens JAVAME levert de kattebakvulling bij jou aan huis...bofkont, ik lig buiten ‘t rayon..maar ze zijn naar een oplossing aan ‘t zoeken want ik heb verteld dat toen ik die zak kocht ...het dubbele moest neertellen + verzending+ toeslag voor zwaar pakket en dat dit niet haalbaar is voor mensen met een kleine portemonnees. Wij willen daar graag ook ons voordeel mee doen nietwaar!

Hij vond dat heel begrijpelijk. Gaat er ook wat aan doen...
Geef wel even aan dat je 8 hoog woont want dan neemt hij bij levering aan huis een steekwagentje mee!!!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena