Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Ziwipeak, lekkernijen, rauw- versvlees, brokken, snoepjes

Onderwerp: Gourmet mousse GEVAARLIJK voor NIEREN

Gourmet mousse zo duur geworden 18 dec 2019 15:11 #25468

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13302

Erg jammer dat de Gourmet mousse blikjes zo duur zijn geworden...
:woohoo:
Zijn zo enorm in prijs gestegen, waren eerst 0.49 per blikje en nu al zien staan voor 0,75 per blikje.
Ook eigen merk van Plus en A&H geprobeerd maar Spotje eet die niet!

Deze week had ik geluk voor de poezels... nu krijgen ze met kerst allemaal iets extra lekkers want ze zijn in de Bonusaanbieding bij de Appie, grote doos van 12 blikjes voor 5,99 en dan krijg je de 2e doos gratis. Kijk.. dat is nog eens een leuke meevaller!
4 smaken in 1 doos, extra lekker diner gaat dat worden want er is voor elk wat wils... kan ik ze eens verwennen .. de lieverds!
Met Kerst mag dat , toch!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

We hebben geluk!!! /Aanbieding/ Graanvrij Mousse/ Renske voor kat 21 dec 2019 14:15 #25476

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poezenvrouwtje schreef :

Renske voor de kat / Graanvrij / Mousse / 100 gram

_voetje Gisteren trok ik ‘t laatste blikje Gourmet Mousse open en moest ik even een oplossing zoeken. Dit was in de aanbieding en met 100 gram inhoud best een welkome oplossing. Het is Mousse en verkrijgbaar in verschillende smaken. Het lijkt goed in de smaak te vallen ...zelfs de andere poezels konden het beneden ruiken dat ik ‘t op de badkamer in een schaaltje had gedaan.

Zo ziet de verpakking eruit ...mocht je ‘t willen proberen. Belangrijk is dat ‘t GRAANVRIJ is...sommige poezels bij mij in huis gaan spugen als er graan in verwerkt zit omdat ze dat niet verdragen. Logisch ook een kat is van nature een vlees- viseter op wat kruiden na die ze in de natuur vinden.

Dit ging erin als koek en lijkt een voedingsrijke vervanger voor de kleine blikjes Gourmet mousse. (Spotje vind t TOP en doet t er goed op! )
Ik heb ‘t losgetrokken cellofaan weer terug over de andere helft gedaan zodat ik met 1 bakje , wel 2 maaltijden kan verzorgen.

Hoe leuk is dat...AANBIEDING!
swing swing _happyrollin

_voetje Oh zo fijn...ik heb geluk...loop langs de schappen en zie ineens vanuit mijn ooghoek de felle oranje/rode sticker met 0,99 eurocent erop. Dat scheelt even 0,31 per bakje. TOP!
Dat wordt smullen voor Spotje en de andere Persjes
Wat ben ik blij dat ik kattengrit moest halen, anders was me dit aan mijn neus voorbij gegaan!
Heel blij mee... goede vervanging voor de inmiddels heel duur geworden Gourmet Mousse blikjes van 80 gram, hier zit meer in en het smaakt ze goed, daarnaast is ‘t ook veel voedzamer en graanvrij.
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Gourmet mousse GEVAARLIJK voor NIEREN 10 feb 2020 16:56 #25637

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

LET OP; GOURMET MOUSSE is gevaarlijk voor de nieren van uw kat

Jaren heb ik dit aan poes Spotje en Tiamo gegeven..ze vonden ‘t zo lekker maar wilden het de laatste tijd niet meer eten. Ik snapte niet waarom. MAAR NU WEL!!

Kom ik vandaag op een Duitse TESTsite van kattenvoeding en daar lees ik dit bericht. Meteen mijn kattenvriendin gewaarschuwd en het bericht van de site aan haar doorgestuurd. Ik voel me zo verschrikkelijk...pas nog schrijf ik dat de blikjes te duur zijn geworden voor mij en de Persjes. Gelukkig maar want dat heeft mijn zoektocht veroorzaakt met dit bericht als resultaat.

Geen GOURMET meer voor mij!

Bijlagen:

Gourmet mousse GEVAARLIJK voor NIEREN 12 feb 2020 13:18 #25646

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Gourmet mousse GEVAARLIJK voor NIEREN

Vanaf nu voer ik dit .... te koop bij Pets Place en best betaalbaar.

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gourmet mousse GEVAARLIJK voor NIEREN 14 feb 2020 15:30 #25655

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Vandaag op VALENTIJNSDAG is via de online-verkoop van PETs PLACE alles met 14% korting

Ik ga zo snel nog even wat Mr. Stuzzy bestellen voor de Persjes.
Ze vinden het zo ontzettend lekker de kuipjes van dit merk en er zit ook een hoger vleesgehalte in met goede voedingswaardes.
Dan maar een keer gemakkelijk, hoef ik ook niet apart te gaan rijden, lekker aan huis laten bezorgen. Mag wel voor 1 keertje.

:toonmijnhar Doe er je voordeel mee !

poezenvrouwtje schreef :

Gourmet mousse GEVAARLIJK voor NIEREN

Vanaf nu voer ik dit .... te koop bij Pets Place en best betaalbaar.

Bijlagen:

Gemaakt door Kunena