Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Ziwipeak, lekkernijen, rauw- versvlees, brokken, snoepjes

Onderwerp: Smulders Versvlees kat&hond uit diepvries A&H

Wild freedom kattenbrokjes voor poezen 12 juli 2018 16:22 #23752

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13026

Marleen schreef : Ik meng de zakjes, waardoor de verschillende smaken snoepjes bij elkaar zitten. Deze zijn 100% gedroogd vlees. In de grote zakken zitten nog allerlei toevoegsels.

Oh dan ga ik dat zeker nog eens proberen. Vandaag was de Cattery versie van Tinlo geen succes.. het ruikt ook wat naar Pens, vraag me af of dat erin zit, moet het eens opzoeken. Kon t niet meer lezen want ik had t etiket in delen gezaagd.voor de vriezer.
Weet jij dat zo Marleen?
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Wild freedom kattenbrokjes voor poezen 13 juli 2018 00:51 #23755

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1926
Nee, ik weet niet wat er allemaal in zit. Ik vind het soms naar vis ruiken. Ik denk dat de samenstelling wisselend is.
Groetjes van Marleen en een van Abby en Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Tinlo- cattery niet voor poezenvrouwtjes lievelingen 13 juli 2018 13:48 #23756

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Tinlo Cattery-smaak niet voor Poezenvrouwtjes lievelingen

Marleen schreef : Nee, ik weet niet wat er allemaal in zit. Ik vind het soms naar vis ruiken. Ik denk dat de samenstelling wisselend is.

DIKKE_duim je zat weer helemaal goed Marleen. Vandaag de bestelling Tinlo opgehaald bij Petsplace en het even gevraagd... er zit vis ( Makreel) in en dat doet de geur op Pens lijken. Nu snap ik ook waarom ze dit niet willen eten want de rolletjes VIS wilden ze hier ook al niet en heb ik dus niet meer aangekocht evenals de EEND variant.
Welnu de hond ( Moos) van de overburen is blij met de overige stukken CATTERY-smaak, die heeft de komende dgn een feestmaal aan. swing
Ik ga afwisselen tussen LAM en de NATUUR-variant.
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

spaarsysteem voor korting Petsplace 13 juli 2018 14:34 #23757

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Spaarsysteem leuke bijkomstigheid...!

_voetje Leuke bijkomstigheid: spaarsysteem bij Petsplace en boerenbondwinkels.
Steeds als je 1 euro besteed krijg je bij het laten zien van je klantenspaarkaart Vip Club automatisch punten bijgeschreven. Vanaf 250 punten krijg je 2,50 korting of je spaart verder voor hogere korting. Er is ook een app maar daar heb ik weinig mee. De kaart voldoet voor mij! Bij de aanschaf van kaart in winkel betaal je eenmalig 2,00 euro maar die krijg je als t ware terug doordat ze meteen 200 punten op je kaart bijschrijven. Je moet hem bij thuiskomst nog wel even op je naam activeren.
Afijn lees zelf de voordelen maar eens rustig door.

Met de inkoop van zoveel rolletjes Tinlo tikt dat lekker aan en zo bouw je meteen korting op voor een volgende aankoop!
Doe er je voordeel mee!
Bijlagen:

spaarsysteem voor korting Petsplace 15 juli 2018 00:39 #23759

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1926
Dat vind ik nu typisch Hollands, dat je voor zo'n kaart moet betalen. Wij krijgen ze gratis, er staat in het begin dan wel niets op, maar goed, de kaart is gratis.
We hebben hier bijna een handtas apart nodig om al die verschillende kaarten weg te steken _happyrollin , want iedere winkel heeft natuurlijk een andere kaart.
Groetjes van Marleen en een van Abby en Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

spaarsysteem voor korting Petsplace 15 juli 2018 09:06 #23760

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
?lol hi hi ja daar heb je helemaal gelijk in Marleen, echt Hollands. Om te promoten en je natuurlijk een beetje te dwingen om de App op je telefoon te nemen, die wel gratis is. Maar daar heb ik niets mee. Daarbij zal mijn iPhone ook in een mum van tijd vol komen te staan met dit soort( voor mij onzin App-jes) , iets wat ik beslist niet wil en dus heb ik maar voor de kaart gekozen. In principe krijg je t aankoopbedrag in de vorm van die 200 punten wel terug.

Ik heb liever een fysieke kaart dan zo’n App... maar ja ieder zijn ding!
Spaarsysteem vind ik wel oke want nu heb ik toch korting na een aantal keren inkopen.. en dat moet ik toch want ze blijven eten. Leuk meegenomen en ik ben dol op sparen. Is mij van vroeger al ingegeven. Zegeltjes sparen om een vol boekje in te leveren.

Gemaakt door Kunena