Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Ziwipeak, lekkernijen, rauw- versvlees, brokken, snoepjes

Onderwerp: Smulders Versvlees kat&hond uit diepvries A&H

spaarsysteem voor korting Petsplace 19 juli 2018 20:13 #23778

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13026
Vandaag mijn kaart gebruikt om de aankoop in punten bij te laten schrijven. Met de 200 die ik bij aanschaf heb ontvangen kan ik de volgende keer gebruik gaan maken van mijn 2,50 euro korting.
Leuk meegenomen toch!

De poezen hebben hun voorkeur voor de Tinlo Barf duidelijk gemaakt. De vrieslade ligt nu vol met lam en Natuurlijk. Deze 2 smaken gaan de poezenmaagjes vullen bij ‘t ontbijt, lunch en diner .
De Natuurlijksmaak is favoriet hier boven de Lam. Konijn is bij Spotje de 1e keus maar die heb ik nu niet ingekocht.

Enkele keer krijgen ze WILD FREEDOM brokjes die graanvrij zijn en hoog in vleesgehalte. Dit omdat ik wat brokkenkatten heb die dit zo nu en dan gewoon lekker vinden...wij mensen willen ook wel eens iets te knabbelen hebben en dus mogen de poezen dit van mij ook!
Waarom zal ik hen iets ontzeggen wat ik zelf ook wel eens doe! handje_mond
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Wild freedom kattenbrokjes voor poezen 30 juli 2018 19:29 #23833

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poezenvrouwtje schreef :

Wild freedom kattenbrokjes favoriet als vervangende lekkernij...

Inmiddels heb ik de snoepjes afgeschaft maar omdat ik hier toch wat brokkenmatjes rond heb stappen is er besloten op zoek te gaan naar een kwalitatief goed graanvrij, zonder smaak en kleurstoffen en een behoorlijk hoog vleesgehalte. Welnu na de proefzakjes via de gespaarde bonuspunten te hebben uitgeprobeerd is er nu een grotere zak Lam en Zalm als traktatie-brokje voor in de catit activityboard.

Ze accepteren ze prima en vinden ze heel erg lekker, grootte van de brok is niet te groot en niet te klein maar ze moeten er wel op kauwen. De smaak Lam komt bijna niet voor en dus ben ik er heel blij mee!
Dit merk is vrij nieuw en HIER ( klik) verkrijgbaar

Hi Louisse hier de topic over de Wild Freedom brokjes.
Ik moest iets anders zoeken want ze wilden opeens de altijd zo geliefde CatLovers Gold niet meer eten!
Toen kwam deze net uit en was in de promotie-aanbieding en dat viel gelukkig in de smaak bij mijn lievelingen.
swing
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Wild freedom kattenbrokjes voor poezen 31 juli 2018 21:52 #23843

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_question: laat je t even weten Louisse hoe deze brokjes door jouw katten ontvangen is? Heb begrepen dat je ze na t lezen van mijn ervaring ging bestellen bij Zooplus. Altijd leuk om even feedback te krijgen, ook voor de lezers.

Wild freedom kattenbrokjes voor poezen 01 aug 2018 09:49 #23844

Haha ik heb ze nog niet besteld omdat de reclame stunt van 1+1 al was uitverkocht .
Grr dat heb ik altijd daar .
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

AANBIEDING/ Wild freedom / kattenbrokjes voor poezen 01 aug 2018 12:15 #23848

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Haha ik heb ze nog niet besteld omdat de reclame stunt van 1+1 al was uitverkocht .
Grr dat heb ik altijd daar .

Maar deze AANBIEDING is er nog wel Aanbieding Wild Freedom kattenbrokjes en die had ik anders ook genomen!
Is dit iets voor jou dan... nu de andere actie verlopen is?

_Whoopie:

Bijlagen:

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

AANBIEDING/ Wild freedom / kattenbrokjes voor poezen 02 aug 2018 09:30 #23852

Ja dit pakket heb ik niks aan want die lieverdjes willen geen eend en ook geen zalm _pffft:
Het gaat bij mij om de lam variant en ja de 1 plus 1 gratis was er niet meer dus dan gewoon maar even 1 kleine verpakking
Lam besteld moest toch nog een paar dingen meer bestellen. En dan ja als je er 1 besteld hebben ze het wel?
En ja hoor wat denk je,heb ik gisteren besteld raad eens vandaag de aanbieding bij zoo-plus bij 30 euro bestelling
Een gratis proefzakje wild freedom brokjes.
Jaja dat is niet de eerste keer hoor dit heb ik dikwijls bij zooplus haha gewoon niet voor het geluk geboren .
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

Gemaakt door Kunena