Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Ziwipeak, lekkernijen, rauw- versvlees, brokken, snoepjes

Onderwerp:

TinLo rauw vlees voor de kat/ TINLO valt in de smaak 11 juni 2018 19:41 #23575

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13657

poezenvrouwtje schreef :

Hiii

Hier is t beloofde eigen Topic van TinLo rauw vlees waar ik gisteren mee gestart ben!

Veel leesplezier

Hearts: Hearts: Hearts: Hearts: Hearts: Hearts: Hearts: Hearts: Hearts: Hearts: Hearts: Hearts:

TINLO rauw diepvriesvlees voor de kat valt in de smaak....
Lees hier mijn ervaring!

_voetje Dit bericht plaats ik ook even hier omdat het hier zeker op zijn plaats is en beter terug te vinden mochten er vragen reizen.
Het betreft 2 kleine worstjes rauw vlees, varianten Natuur en Konijn van het merk TINLO
Zodra de smaken LAM en PAARD binnen zijn ga ik die ook zeker voorschotelen aan mijn lievelingen.
Gekocht uit de diepvries bij PetsPlace dierenspeciaalzaak. (Schijnt ze ook online te kunnen bestellen zie de link in volgend bericht)

Lees hier het bericht dat ik in eerste instantie ook bij het dagboek van poes Spotje geplaatst heb. (Dit is een Quote van het bericht)
Doe er je voordeel mee. _vingertjeso

poezenvrouwtje schreef :

Spotje blijft met tijd en wijle pijn houden maar de nieuwe voeding valt goed bij haar...

paw Snif, snif...dat ruikt goed zeg...vers vlees hmmmm

paw deze ruikt anders ... ook wel lekker (de linker is Natuur en de rechter is Konijn van TINLO rauw vlees voeding voor de kat)

paw Spotje: Tjonge en meteen zijn er “ kapers” op de kust, vrouwtje heeft ‘t voor mij neergezet hoor Pepe..

paw Pepe: kan wel zijn maar dit ruikt wel erg goed...ik kom immers op de lucht af snap je...en nu wil ik er wel een mijn tanden in zetten! Aan de kant dus...!

_voetje Na lang dubben vandaag de knoop toch maar doorgehakt en 2 kleine worstjes gehaald in de smaken waarvan ik denk dat ze hier in goede aarde vallen. Vanmiddag op pad gegaan en als proef 2 kleine diepvries-worstjes gekocht. Ik wil een goed alternatief zien te vinden voor de Ziwipeak die steeds duurder aan ‘t worden is. Hij is namelijk alweer verhoogt in prijs.

Dat dit zo’n succes zou zijn verraste mij echt...in een mum van tijd stonden bijna alle poezels in de gang en verdrongen Spotje van haar plekje. En dat terwijl ik het in eerste instantie voor Spotje heb aangeschaft. Ik wil dat ze nu ze ziek is supergoede voeding binnen krijgt en dat is dit. In de kleine worstjes vers vlees zit namelijk ook Taurine toegevoegd, vreemd genoeg in de grotere van dezelfde smaak weer niet...vraag me niet waarom maar het werd mij door de deskundige verteld. Afijn het maakt ook niet zoveel uit...als ze het maar accepteren dacht ik nog...en nu...in een mum van tijd waren de stukjes afgesneden worst verdwenen. Ik kreeg nog niet eens de kans om ze te prakken.
De andere stukjes maar uit de vriezer gehaald en ter ontdooiing in de koelkast gelegd. Ze zitten in een Tupperware bakje zodat ik niet alles onder het bloed krijg als ‘t gaat ontdooien. Zo benieuwd of het morgenvroeg net zo’n succes gaat zijn. En dan maar op weg naar een nieuwe voorraad want dan is alles al op wat ik had ingekocht.. handje_mond Afijn beter zo dan dat ze het niet eten willen. Nooit verwacht ...want jaren geleden heb ik al eens eerder een poging gedaan ze op vers vlees te zetten en toen werd het een teleurstelling, was wel van een ander merk moet ik eerlijkheidshalve mededelen. TINLO staat qua acceptatie hoog aangeschreven al kreeg ik wel signalen dat sommige smaken minder goed vielen...sommige poezen halen er hun schattige neusjes voor op. Ik blijf even voor Konijn en de Natuurvariant gaan ... hoewel ik ook heel graag de LAM en het PAARD wil proberen. Deze waren op en kwamen deze week weer binnen. Ik hou jullie op de hoogte.
:lachen: En in een mum van tijd was alles op!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

rauw vlees voor de kat/ TINLO valt in de smaak 11 juni 2018 19:45 #23576

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Tinlo rauw vlees voor de kat/ TINLO valt in de smaak 12 juni 2018 11:18 #23577

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hiii
_voetje Zojuist een heel interessant gesprek mogen hebben met de oprichter van TinLo rauw vlees. Wat een verademing te mogen spreken met persoon die zoveel ervaring en kennis heeft opgedaan voor zijn product. Misschien stelt hij zich hier nog eens voor want ik heb zoveel geleerd wat ik nog niet wist. Zo dacht ik dat alleen dauw vlees de oplossing is maar het zijn juist de haren ( vacht en of veren) die het verschil maken. Ik ben er nog van onder de indruk. Veel kennis en hij vertelde het zo makkelijk en begrijpelijk.

Ik hou jullie op de hoogte en hoop dat dit nog eens een veel bekeken en gelezen Topic gaat worden. Ik ga voor Tinlo een eigen onderwerp aanmaken!
Tot later...

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

TinLo rauw ( diepvries)-vlees voor de kat/ een succes! 12 juni 2018 11:21 #23578

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hiii

Hier is t beloofde eigen Topic van TinLo rauw vlees waar ik gisteren mee gestart ben!

Veel leesplezier

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

TinLo rauw ( diepvries)-vlees voor de kat/ een succes! 12 juni 2018 12:21 #23579

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
:welkom wim Loeve van TinLo
Je hebt de weg gevonden naar mijn dagboekverhalenforum van de poezen!
Vertel gerust je ervaring, het zal er voor onze poezels alleen maar beter op worden als de baasjes begrijpen hoe slecht brokjes zijn ! :verliefd:

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

TinLo rauw ( diepvries)-vlees voor de kat/ een succes! 12 juni 2018 16:28 #23585

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : Ja, die Tinlo vind ik echt het beste wat er is, dat krijgen mijn poezels alle dagen. Ik koop de worsten van 500 gr, daar is maar 1 varieteit in. Ik koop ze omdat ze voordeliger zijn dan de kleinere worstjes. Kan je misschien overwegen, Petra, als blijkt dat je poezels Tinlo lekker vinden.

Mochten ze het in eerste instantie toch minder vinden, dat kan je er een beetje van iets wat ze wel lekker vinden bovenop leggen. Dat moet ik doen als Luna van het poezenhotel komt, want aan Tinlo zijn geen smaakversterkers toegevoegd. Ik koop dan een klein potje Sheba, en voeg bij elke maaltijd Tinlo een theelepeltje Sheba, werkt perfect.

Ik vind Tinlo het beste, omdat Tinlo de natuurlijke voeding van de kat het dichtst benaderd, vanwege de samenstelling en de hoeveelheid vocht die erin zit.

Let op met de Eend-varieteit, die was hier het minst gelust.

Luna en Abby krijgen zo'n 60gr Tinlo per dag, verdeeld over 3 maaltijden. Daarnaast krijgen ze nog een klein schepje Ziwipeak droge brokjes, omdat dat gemakkelijk in speeltjes kan gedaan worden.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gemaakt door Kunena