Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Ziwipeak, lekkernijen, rauw- versvlees, brokken, snoepjes

Onderwerp:

Blokjes runderhart A&H 15 okt 2020 12:18 #26385

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13657

Blokjes Runderhart van A&H uit de koeling

_voetje Vandaag zat ik even zonder diepvries voor de kat van Barf en dus een snelle oplossing gevonden ... deze lagen in de af-prijskoelbak van A&H. In het voorbij lopen viel mijn oog erop en kreeg ik een ingeving. Waarom ook niet...vroeger kregen mijn hondjes dit ook elke dag te eten in afwisseling met Kopvlees uit de vriezer. De Poezels zullen dit een welkome afwisseling vinden. Beetje kokend water erover...even laten staan en klaar is kees. Het nat wat ervan af komt serveer ik gewoon mee...goed voor de Struvietkaters...hebben ze meteen voldoende vocht binnen.
zo gezegd ..zo gedaan, 35% korting is meegenomen en dus in ‘t mandje, probleem van ‘t ontbreken van diepvriesvlees is hiermee opgelost. Thuisgekomen cellofaan opengesneden en hem onder de Kokend-water-tap gezet. Nu even laten staan en zo nu en dan wat doorroeren, in de tussentijd crush ik in de vijzel de benodigde kruidentabletjes voor deze dag, die roer ik er meteen doorheen.

_voetje Wat een feest..dit is smullen, aanvallen!!!! Al snel hoor ik alleen maar smek-smak en lik-geluidjes. Het maakt me gelukkig ze zo te zien eten. Wat een goed idee is dit! Zeker voor herhaling vatbaar.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena