Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Ziwipeak, lekkernijen, rauw- versvlees, brokken, snoepjes

Onderwerp:

TinLo rauw ( diepvries)-vlees voor de kat/ een succes! 12 juni 2018 16:32 #23586

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13657
_voetje Ook deze berichten eerder geplaatst bij “dagboekverhalen van poes Spotje” heb ik even via een QUOTE hier geplaatst zodat alles over TinLo vers vlees voor de kat nu bij elkaar staat en later eventueel makkelijker terug te vinden is voor de lezers en eventuele bezoekers.
Wel zo overzichtelijk!
:verliefd:

poezenvrouwtje schreef :

Marleen schreef : Ja, die Tinlo vind ik echt het beste wat er is, dat krijgen mijn poezels alle dagen. Ik koop de worsten van 500 gr, daar is maar 1 varieteit in. Ik koop ze omdat ze voordeliger zijn dan de kleinere worstjes. Kan je misschien overwegen, Petra, als blijkt dat je poezels Tinlo lekker vinden.

Mochten ze het in eerste instantie toch minder vinden, dat kan je er een beetje van iets wat ze wel lekker vinden bovenop leggen. Dat moet ik doen als Luna van het poezenhotel komt, want aan Tinlo zijn geen smaakversterkers toegevoegd. Ik koop dan een klein potje Sheba, en voeg bij elke maaltijd Tinlo een theelepeltje Sheba, werkt perfect.

Ik vind Tinlo het beste, omdat Tinlo de natuurlijke voeding van de kat het dichtst benaderd, vanwege de samenstelling en de hoeveelheid vocht die erin zit.

Let op met de Eend-varieteit, die was hier het minst gelust.

Luna en Abby krijgen zo'n 60gr Tinlo per dag, verdeeld over 3 maaltijden. Daarnaast krijgen ze nog een klein schepje Ziwipeak droge brokjes, omdat dat gemakkelijk in speeltjes kan gedaan worden.

Fijn dank voor je verhaal Marleen, zal dit zeker ter harte nemen. Vreemd genoeg is Spotje vanaf gistermiddag al heel de dag beneden geweest gisteravond en vandaag met wat tussenpozen ! Of de voeding meehelpt...geen idee. Wel vind ze het lekker en omdat ze ziek is krijgt zij het laatste wat ik nog heb van de 2 probeer worstjes van gisteren.
Hier gaat de voorkeur uit naar de Natuurlijk-variant..hoewel de Konijn ook gegeten wordt hoor. Maar als ze de keus hebben dan gaat de Natuurlijk-smaak het eerste naar binnen.
Dit is nog een restje van Konijn-smaak. Dat is voor Spotje...morgen komt de zending met probeerworstjes van alle smaken. Later kan ik dan de voorkeur aangeven om zo in groot verpakking te kopen.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

TinLo rauw ( diepvries)-vlees voor de kat/ een succes! 12 juni 2018 16:59 #23588

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_voetje Ook kater Sumi heeft de smaak te pakken en doet zijn best zoveel mogelijk alleen op te eten. Hier heeft hij kans gezien naar de gang te glippen om zich daar goed te doen aan de maaltijd van een ander. neennee
Tja wat doe je eraan als iets zo in de smaak valt...
Hoewel nog niet alle poezels om zijn...het gros van de 10 Perzen vind het geweldig.
Zatou, Lieveke en Pepe zijn nog niet zo enthousiast. Daar is nog werk aan de winkel voor mij. Maar wie weet dat morgen een van de andere smaken ze wel overstag krijgt. En een beetje hongergevoel zal ook meewerken...

Afijn hier de Quote vanuit Sumi zijn kater-dagboek.

poezenvrouwtje schreef :

Maar dit is lekker zeg...dat hebben we niet eerder gehad !
paw jammie, Smek-smak- lik...dat smaakt...

paw Vlug dooreten voor de anderen komen...

paw Oh...t is al bijna op..!

paw de laatste stukjes lik ik ook nog, dat smaakt naar meer !!

:lachen:
paw Sumi: Ja..te laat oude kater...ik heb alles schoon opgegeten !
paw Tiamo: wat is dat nu...alles alleen opgegeten? Zelfs ‘t schaaltje heb je schoongelikt. Je had wel iets voor mij kunnen laten liggen toch!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

TinLo rauw ( diepvries)-vlees voor de kat/ een succes! 12 juni 2018 22:08 #23594

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

En zo ziet ‘t eruit, in de vorm van bevroren worstjes

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

TinLo rauw ( diepvries)-vlees voor de kat/ een succes! 13 juni 2018 09:54 #23595

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_voetje spannend vandaag komt mijn proefpakket versvlees voor de katten en kan ik samen met de poezels uitproberen welk smaakje favoriet is. Zelf moet ik verplicht 2 keer diepvriesgroente als middag en avondmaal eten om plaats te maken in mijn 2-laden vriesgedeelte. Geeft niks hoor, heb ik graag over voor mijn schatten.

Kreeg keurig bericht van dat diepvriespakket was verzonden en kort daarna een bericht van de bezorgdienst van diepvriesproducten hoe laat hij vandaag komt leveren. En zo ziet dat eruit! Netjes toch...

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

TinLo rauw ( diepvries)-vlees voor de kat/ een succes! 13 juni 2018 15:44 #23596

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hiii
_voetje Keurig binnen de aangekondigde tijd reed de grote bus voor en stapte er een keurig geklede frisgeschoren en ruikende chauffeur uit. Beleeft werd ik te woord gestaan en overhandigde hij 2 doosjes, 1 heel licht van gewicht en de ander zwaar!
Nog even een handtekening voor ontvangst en weg was hij weer!

Dan is t uitpakken... de poezels waren ook nieuwsgierig geworden en hadden immers vanaf gisteren niet meer gegeten want alles was op!
paw Sheva besnuffelt de dozen... is dat voor ons?

paw bovenste doos, boekjes voor t vrouwtje, kennis op te doen

paw wat lief een traktatie voor de poezels als extraatje

paw in de andere diepgevroren worsten in veel smaken

_voetje meteen de 500 gram cattery “au bain marie” wat ontdooit want ze hebben zo’n honger en willen eten. De overige smaken gaan de vrijgemaakte diepvrieslade in!

TinLo rauw ( diepvries)-vlees voor de kat/ een succes! 13 juni 2018 15:52 #23597

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Half bevroren met scherp mes wat plakken snijden, daarna in kleinere stukje dan ontdooit t sneller, beetje kokend water over de blokjes doet wonderen en geeft meer geur... ze lijken het lekker te vinden. He gelukkig maar!

Ook poes Pepe eet ervan en poes Lieveke had ook trek vanmiddag! Deze twee wilden er eergisteren niets van weten en trokken er nog hun neus voor op. Nu lijkt een hongergevoel wel te helpen om er eens de tanden in te zetten en zie...!

_voetje
nu ga ik goed bijhouden welke ze hebben gegeten en hoe de acceptatie is.
Ik hou jullie op de hoogte! :verliefd:

Gemaakt door Kunena