Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Ziwipeak, lekkernijen, rauw- versvlees, brokken, snoepjes

Onderwerp: Mac’s cat blikvoer / Hoog vleesgehalte zonder toevoeging blik

rauw-vlees voor de kat/ Hoog vleesgehalte zonder toevoeging blik 21 mrt 2019 16:12 #24635

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13451

Ja bij Zooplus. Ik heb zowel de gewone als de Sensitive genomen om te kijken wat t beste bevalt. Vond ze best betaalbaar en de samenstelling sprak me aan omdat het t dichtste bij de Ziwipeakblikjes zat die ik voorheen voerde. Hier zitten ook geen koolhydraten in en geen bottenmeel en toevoegingen.

Zodra ik de uitslag van mijn Perzentestpanel heb zal ik t delen hier op t forum.. en oh ik hoop zo dat Spotje het goedkeurt!!! Eigenlijk is deze zoektocht voor haar omdat ik de Gourmet Mousse niet meer kan kopen.

Dus Louisse op naar Zooplus!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Mac’s cat blikvoer / Hoog vleesgehalte zonder toevoeging blik 22 mrt 2019 12:44 #24636

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Mac’s cat hoogwaardig vlees in blik

_vingertjeso Bestelling is binnen... gelukkig snel voor Spotje. Nu uitproberen of ze het een goede vervanging vind voor de Gourmet Mousse variant.
Verschillende smaken om uit te proberen in de 400 gram blikken & sensitive kalkoen en de lam in de kleine 200 gram blikjes

_sterretje ziet er goed uit en ruikt erg lekker!

_sterretje aangelengd met water komt geur nog meer naar boven!

_voetje Purizon brokjes de laatste twee nieuwe smaken zijn voor Spotje want juist deze vind ze super lekker!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Barf rauw vlees voor de kat /2020 / Barf nog steeds favoriet 11 mei 2020 14:25 #26017

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Barf (voorheen TINLO) is nog steeds favoriet bij de Persjes

Ze krijgen de kleine diepgevroren worstjes nog steeds maar ter afwisseling. Helemaal uit ‘t dieet halen wil ik niet omdat dit het beste is dat ik ze kan geven. Ze vinden het ook zoooo lekker, maar ja...wel wat duurder en dus ontneem ik ‘t ze niet helemaal.

Zo blijft het ook nog steeds een soort van extra traktatie als ‘t op het menu staat. Hier gaat de voorkeur uit naar VIS, KIP, LAM maar die is duurder en de NATUURLIJK-variant.

De grote dikke worst ..dat is de “Cattery-versie”, deze is heel betaalbaar maar helaas er zit Eend in verwerkt en ik denk dat de Persjes dit niet lekker vinden. Helaas voor mijn portemonneetje want deze is echt stuk voordeliger dan de kleine worstjes.

De “Natuurlijk en de Kip “ liggen hier steevast in de diepvrieslade die ik speciaal hiervoor heb gereserveerd. Zo kan ik ze onverwacht verrassen.
Wel bemerk ik meer botstukjes dan voorheen...dit vind ik een misser! Ze spugen die stukjes namelijk uit... zo is het mij ook opgevallen.
Ik begrijp dat er bot in MOET zitten voor de katten maar het mag van mij wel wat minder hoor!

Afijn het blijft een goede keus en het blijft hier ter afwisseling zeker op voorraad.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Mac’s cat blikvoer / Hoog vleesgehalte zonder toevoeging blik 11 mei 2020 15:13 #26020

:lachen: ja ik kom hier nu ineens allemerken tegen, die ik zelf ook al voer,
de Purizon eten hier de poezen maar ook mijn chihuahua's , dan honden variant dan he)
de Macs voor katten heb ik ook gevoerd totdat we het bericht kregen over de gourmet mouse die niet goed zou zijn .
dat zelfde bericht doet ook in de ronde over het Macs voer, waarna ik het niet meer heb gegeven.

al weet ik niet zeker of dit nou wel waar is wanttt als de gourmet en ook de macs geen goed voer zou zijn zou het toch eigenlijk niet meer verkocht worden?
maar niet te min. heb ik het ze niet meer gegeven.
doegieeee
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Mac’s cat blikvoer / Hoog vleesgehalte zonder toevoeging blik 11 mei 2020 15:57 #26022

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : :lachen: ja ik kom hier nu ineens allemerken tegen, die ik zelf ook al voer,
de Purizon eten hier de poezen maar ook mijn chihuahua's , dan honden variant dan he)
de Macs voor katten heb ik ook gevoerd totdat we het bericht kregen over de gourmet mouse die niet goed zou zijn .
dat zelfde bericht doet ook in de ronde over het Macs voer, waarna ik het niet meer heb gegeven.

al weet ik niet zeker of dit nou wel waar is wanttt als de gourmet en ook de macs geen goed voer zou zijn zou het toch eigenlijk niet meer verkocht worden?
maar niet te min. heb ik het ze niet meer gegeven.
doegieeee

Nou Louisse, ik weet dat het zo is want ik heb namelijk dat artikel van een Duitse Testsite gehaald en hier op mijn forum toen bekend gemaakt. Nederland test dit amper. Er zijn een paar voedingsdeskundigen die voeding testen maar in Duitsland is dat veel strenger en veelvuldiger. Ik vind het zo jammer dat Nederland daar altijd zo achteraan loopt. Ook ik heb beiden gevoerd en vooral Spotje en Tiamo hebben ondanks hun ziek zijn jarenlang dit door mij te eten gekregen. IK voelde me daar heel erg rot over. Zij hebben geen keus en moeten eten wat wij hen voorschotelen.

Ik heb daar veel van geleerd en zal daarom nu extra alert zijn op voeding en ook op hoe mijn Persjes erop reageren. Als ze het niet meer willen dan ga ik zoeken ..waarom geven ze die afkeer aan.
Ik kan alleen maar hopen dat ik er op tijd mee gestopt ben...denk dat ze daarom ook op de Kruiden zitten bij mij. Lever en Nieren zullen aangetast zijn door die gifstoffen...
Gelukkig zie ik ze door de Kruiden opknappen. Ben daar zo blij mee!

Dank dat je het nog eens aanhaalt ...wie weet leest iemand dit ...al is het maar 1 baasje...dan is er tenminste weer een dier gered!

Top van je!!

Gemaakt door Kunena