Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...

Onderwerp: #katertje zatou’s avonturen 2019/ net wakker...

#katertje zatou’s avonturen 2019 24 mrt 2019 11:28 #24641

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13016

Vrouwtjes viooltjes smaken katertje Zatou goed...!

paw die kleine viooltjes..die smaken toch goed..!

paw kauw-bijt-kauw-smek-smak-slik..

paw uit balorigheid ook eentje eraf getrokken voor de lol _tongetje

tinypaw Oh oooh, vrouwtje zegt dat ‘t niet mag..! :whistle:

neennee
_voetje zet ik een potje met voorjaarsbloempjes voor mezelf op ‘t poezenterras, gezellig op ‘t tafeltje bij “mijn zitje” waar ik ‘s morgens in ‘t zonnetje mijn kopje koffie kan nuttigen, trekt die kleine witte Zatou al mijn babyviooltjes de bloempjes eraf. Ze waren nog maar net uit en nu al eraf gegeten of getrokken. Pfff...”Toutie” toch! Dat mag toch niet...

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#katertje zatou’s avonturen 2019 26 mrt 2019 10:38 #24652

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Oh.. wat een joekel zeg!

paw Zatou: Oh..kijk dan...zie jij wat ik zie Sheva? Wat een joekel zeg, zo’n grote vogel heb ik nog niet eerder gezien..kijk dan, heel de tak van vrouwtjes boom buigt door, straks breekt’ie nog af onder het gewicht. En wat een snavel zeg... oh en zie..het zijn er zelfs twee, ze zijn samen! Dat is mooi.. 1 voor jou en de andere voor mij... ik wil die hele dikke hier vooraan!

paw Sheva: Mooi he Zatou...kom dan gaan we er stil naar liggen kijken. Niet teveel bewegen anders gaan ze weg!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

#katertje zatou’s avonturen 2019/ Ik wil zooo graag... 22 apr 2019 11:26 #24773

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

:lachen:
paw Ik wil zoooo graag....zo ontzettend graag eens naar die vijver. Maar t mag nog niet van ‘t vrouwtje want ze heeft ‘t houten achterterras ‘t pad ernaar toe over ‘t bruggetje in de olie gezet. Daar mag ik nu niet op komen met mijn pootjes. Vrouwtje zegt dat het eerst helemaal in moet trekken want anders kan ik het oplikken en er misschien ziek van worden. Pfff...juist nu het zo’n mooi weer is en de visjes zo actief zijn om van de kikkertje niet te spreken. Daar zijn er nu een heleboel van want we hadden heel veel kikkerdril...vrouwtje heeft zelfs wat eruit gehaald om een kikker-invasie te voorkomen. Ook de padden hadden goed de liefde bedreven want er waren hele strengen met slijm en eitjes door de vijver.
_happyrollin

Dat wordt dus volop pret voor ons als het regent dan komen alle kleine kikkertjes het poezenterras op om in het laagje water rond te springen en plezier te hebben. Je kunt je voorstellen dat wij daar ook graag deel van uit maken net zoals het vorige jaar. Toen zag ‘t zwart van de baby-kikkertjes alleen mochten we toen alleen vanachter ‘t glas toekijken want vrouwtje vond ‘t te gevaarlijk met het onweer dat toen overtrok.

paw Knoetje: Yip vrouwtje zet ons weer op de foto ...Toutie!

paw Zatou: Ja dat is vast voor onze avonturen in haar verhalenbundel op ‘t forum! Had liever dat ze deze deur open deed!

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

#katertje zatou’s avonturen 2019/ Ik wil zooo graag... 05 mei 2019 19:07 #24820

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Spelen voor t raam...

paw Zatou; Wij hebben plezier... met z’n allen maar ik zit vooraan en ben aan de beurt om t ronddraaiende koortje te pakken!
_happyrollin

paw Lieveke; Dat is t lieve karakter van katertje Toutie... van hem mag ik ook een poging wagen, oh ik vind dit zo leuk! Samen spelen.. zo hoort t onder poesjes te gaan.

#katertje zatou’s avonturen 2019/ Ik wil zooo graag... 05 mei 2019 21:55 #24822

Ja zatou en zenzy zijn samen opgegroeid schelen maar 4 dagen,zij hebben een beetje hetzelfde karakter.
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

#katertje zatou’s avonturen 2019/ Tik op neus poes Sheva... 08 mei 2019 19:34 #24837

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

:lachen:
Zatou geeft zomaar een tik op de neus van wegdoezelende poes Sheva...

paw Sheva; Uh..wat was dat nu :dry: tikte Zatou mij nou op mijn neus? Ben er wat confuus van...

paw Zatou: Oh jee...ik heb poes Sheva op d’r neus getikt, ‘t ging vanzelf...! Sorry!!

_voetje Werkelijk, ik lig in een deuk hier op de bank. Zatou zit aan mijn voeten en Sheva ligt wat weg te doezelen onder ‘t salontafeltje. Opeens tikt Zatou...zo uit ‘t niets...op t puntje van de neus van poes Sheva. Ik deed ‘t zowat in mijn broek van ‘t lachen. Zatou was volgens mij ook geschrokken van zijn actie want hij ging meteen op zijn achterpootjes zitten met zijn voorpootjes voor zijn borst (je weet wel zoals konijntjes dat ook wel doen).
Oo...oh..wat een maf stel Persjes heb ik toch in huis. Wel heerlijk om weer eens zo uitbundig te lachen.

Zie Zatou zitten...een beetje geschrokken kijkt hij wel...Sheva laat zich dit normaal echt niet welgevallen door een jonger katje! handje_mond

Gemaakt door Kunena