Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
03 jan 2020

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.

Onderwerp: #katertje zatou’s avonturen 2020/ Zatou speelt erop los...

#katertje zatou’s avonturen 2019/ Zatou! 31 dec 2019 18:24 #25529

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13161
Ik vind jou ook heel lief... Knoetje

paw Zatou: ik vind jou ook heel lief, Knoetje...

paw Knoetje; ik jou ook hoor, kom dan was ik jouw snoetje...

_voetje Zo lief dit tweetal, zie ze nou toch zo samen. Knoetje heeft Toutie’s hele snoetje gewassen. Schattig toch!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#katertje zatou’s avonturen 2020/ Zatou speelt erop los... 15 jan 2020 18:02 #25576

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13161
Zatou speelt erop los...

tinypaw Het is avond en ik ben beneden gekomen. Heb flink tegen ‘t belletje geslagen met mijn poot om vrouwtje te laten weten dat ik de kamer wil betreden. Ik heb boven genoeg geslapen en wil eens even kijken wat er te beleven valt. Eenmaal in de kamer zijn er alleen wat kaarsjes aan, het is schemerig donker en dus ga ik een rondje doen...even kijken of er wat te bikken valt in de keuken... dan een momentje bij ‘t kleine raampje om te zien of de Woelmuis al actief is op ‘t terras. Wat jammer dat ik niet buiten kan om eens even te kijken bij het holletje onder de grond.

Nu daar niets te zien valt toch maar richting voorkamer. Ah ..kijk dat is leuk, de springveertjes. Deze blauwe is de mijne...ik mep hem van de Hexagon af waar Sumi op ligt te slapen. Yes gelukt..hij valt op de grond. Ik ren erachter aan en in mijn vaart mep ik hem nog eens ...hij vliegt over de plavuizenvloer richting achterkamer en keuken. Na een paar ferme tikken zwiept hij het kleed op ..daar blijft hij liggen. Ik ren en spring op de rand van de openhaard...daar vanaf sprint ik ‘t vloerkleed op en pak het springveertje in mijn bek. Ik ren ermee rond de tafel en maakt snurkende en snuivende geluidjes. Zo nu en dan drop ik hem even mep hem wat verder ‘t kleed op en pak hem dan weer in mijn bek om hem te apporteren naar vrouwtje. Zij gooit hem weg en ik erachteraan. Dit is leuk, het is een spelletje aan ‘t worden. Sumi kijkt vanaf de Hexagon toe.
Ik heb lol en geniet van dit moment...dan ga ik samen met mijn springveertje een rustig plekje opzoeken en ga languit liggen al kijkend en wakend over mijn trofee.. mijn blauwe springveertje, niemand mag eraan komen. Langzaam zakken mijn oogleden dicht, zo nu en dan open ik ze snel om even waakzaam om me heen te kijken als poes Knoetje langsloopt.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena