Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
05 dec 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kleine Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.

Onderwerp:

#katertje zatou’s avonturen 2020/ Wat doe jij nou ...Zatou?!? 29 mrt 2020 15:28 #25839

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13755
Wat doe jij nou ...Zatou?!?

Wat is dat nu...wat doe jij nu Toutie? Plas je nu op de vensterbank? Hoe komt dat lieverd? Van de week betrapte ik je ook al op ‘t witte karpet in de voorkamer. Kom eens mee met vrouwtje naar de keuken dan zal ik je even wat geven want nu moeten we zelf even “dokteren” om het zo maar te zeggen.

Zo te zien aan de kleur van de urine heb jij een blaasontsteking... Nu begrijp ik ook waarom jij je weer zo vaak afzondert de afgelopen week. Als Toutie dat doet dan moet vrouwtje alert blijven. Ik ga het op 2 fronten aanpakken. Gelukkig heeft vrouwtje alles in huis van de speciale kruiden hiervoor. Toch fijn zo’n voorraadje en de ervaringen met kater Tiamo . Misschien ben jij ook wel gevoelig voor Struviet ..is ook nog een optie, daar krijg je ook blaasontsteking van want dat irriteert de wand van de blaas.

Na zijn tabletjes en wat liefdevolle woordjes krijgt hij nog een likje struvietoplossende pasta uit de tube..die vinden ze allemaal wel heel erg lekker maar deze keer is hij voor Zatou. Nu even geen dierenartsrekeningen alsjeblieft..het is al genoeg gedoe zo met de Corona-virus. Gelukkig voegt hij de daad bij ‘t woord en gaat meteen waterdrinken bij ‘t fonteintje.

Zo grappig...ik zei terwijl ik hem zijn tabletjes gaf dat hij nu veel en vaak moet drinken en vrouwtje zometeen als de urine is opgeruimd en de vensterbank gedesinfecteerd dat ik het nog eens extra zou ledigen en opnieuw vullen met fris en vers drinkwater speciaal voor Zatou. En zie...hij drinkt!
Nu maar hopen dat het bij dit incident blijft en mijn bed boven gespaard blijft....

Afijn, we gaan weer verder met deze zondag...en wat is ‘t koud en guur, vandaag geen klusjes buitenshuis. Zo blij dat ik gisteren het nodige heb gedaan. Hier viel zojuist zelfs al hele dunne vlokjes sneeuw. Minimaal...maar ‘t was er wel.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#katertje zatou’s avonturen 2020/ Wat doe jij nou ...Zatou?!? 05 apr 2020 14:26 #25863

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Zatou herstelt goed op de Chinese kruiden voor zijn blaas....

paw Zatou: Ik voel me weer een stuk beter nu vrouwtje mij die tabletjes ingeeft. Ik ben weer vaker beneden te vinden en kruip niet meer zoveel weg. Ook kan ik mijn urine beter ophouden. Schaamteloos liet ik overal plasjes achter op de meest vreemde plaatsen waar ik eventjes zat...het gebeurde vanzelf..ik wilde nog naar de Litter Robot toe maar dan was de drang zo hoog dat ik ‘t daar waar ik zat maar liet lopen. Ik stonk ook naar pies en vrouwtje moest steeds mijn “broek” (vacht) schoonmaken met een washandje. Ik vond ‘t allemaal maar niks dat gedoe...

paw: he kijk eens...wat is dit? Vrouwtje heeft het meegenomen, mandarijnen-kistjes waar ze iets van wil maken voor ons poezels, Ik ben nieuwsgierig en ook al staat het nu nog los op elkaar om te zien hoe ...en wat ze ervan kan maken...wil ik erbij zijn. Even snuffelen, er omheen lopen..zou ik er al in mogen ?

paw Lijkt me leuk om in te spelen, lekker veel gaten en openingen om mijn pootje doorheen te steken als een van de andere poezels erin ligt te slapen. Ik zie hier wel wat in. Oh vrouwtje haalt ‘t weer van elkaar af...hoe jammer, ik wilde er net inkruipen !

paw Zatou: nu ben ik ook weer veel actiever, ik mag ook weer op ‘t poezenterras nu vrouwtje vanalles heeft opgehangen rond de vijver wat die grote grijze vogel af moet schrikken. Vrouwtje wilde niet dat ik buiten zou zijn omdat ik zo klein van stuk ben...ik weeg bijna niks . Maar als vrouwtje erbij is mag ik wel buiten en dat vind ik maar wat fijn nu ‘t zonnetje schijnt. Ik lig lekker op het “zitje” en doe mijn middagslaapje.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

#katertje zatou’s / Ik was nog tot laat buiten en kijk eens wat ik gevangen heb? 10 apr 2020 13:08 #25872

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ik was nog tot laat buiten en kijk eens wat ik heb gevangen ..?

Oh..ik ben zo blij, heb ‘t meteen naar vrouwtje gebracht ... mijn prooi, helemaal van mij alleen!
Ik ben een trots katertje, al ben ik maar klein van stuk...ik ben wel heeeel erg slim!

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

#katertje zatou’s avonturen 2020/ ik zie, ik zie wat vrouwtje niet ziet... 11 apr 2020 10:46 #25881

brrr een enge spin
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

#katertje zatou’s avonturen 2020/ ik zie, ik zie wat vrouwtje niet ziet... 11 apr 2020 10:49 #25882

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : brrr een enge spin

Oh nee...ik ben een beetje dom geweest..fotootjes vergeten , Toutie had heel wat anders gevangen..ja ook de spin hoor, maar nu iets wat hij al maanden observeerde vanachter een gesloten keukendeur .
Ik zal ze zo snel plaatsen..dan kan je mee genieten.

#katertje zatou’s avonturen 2020/ ik zie, ik zie wat vrouwtje niet ziet... 11 apr 2020 10:50 #25883

haha een vleermuis soms?
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gemaakt door Kunena