Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.

Onderwerp:

#katertje zatou’s avonturen 2020/ alles is nog beslagen... 01 okt 2020 16:27 #26358

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13657

louisse schreef : :lachen:
Tja Zatou en Zenzy een paar apart.

Ja ... maar ik heb hen zojuist toch echt naar binnen gehaald, zij het onder wat dwang en aanmoediging want ik moest boodschap doen en het begon best hard te regenen. Daarnaast is t mooi geweest, bijna heel de dag buiten !

Ik vond t welletjes , nu ligt meneer prinsheerlijk op de warme vensterbank en is vertrokken naar dromenland 💤

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#katertje zatou’s avonturen 2020/ alles is nog beslagen... 01 okt 2020 18:12 #26359

ja het word best ook wel wat koeler.en hij moet natuurlijk niet ziek worden .
haha eigenwijsje Zatou
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.

#katertje zatou’s avonturen 2020/ eigenzinnig katertje... 01 okt 2020 19:37 #26360

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Beiden hebben een “karaktertje” hoor. Ze doen gewoon waar ze zelf zin in hebben.. maar gelukkig zijn de Persjes van Hermien wel erg 💞lief van karakter. Intelligent en slim zijn ze ook nog eens en dat is voor ons baasjes niet altijd handig want met name Zatou weet daar dankbaar gebruik ( lees; misbruik) van te maken en ten gunste van zichzelf in te zetten. Dat maakt hem ook wel weer heel leuk en interessant, met Zatou hoef ik me dus niet te vervelen.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

#katertje zatou’s avonturen 2020/ Toutie kijkt t.v. 03 okt 2020 12:38 #26365

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Katertje Toutie kijkt heel graag t.v.

paw Ik ben dol op t.v. kijken, zodra hij aan staat zit ik er midden voor...ik wil alles immers goed kunnen zien en zo nu en dan zelfs even met mijn poot proberen te vangen wat daar beweegt..maar dat gaat niet zo makkelijk, ik krijg ‘t niet te pakken lijkt ‘t wel, het ontsnapt steeds...ik geeft niet op maar al mijn pogingen leveren een leeg poezenklauwtje op, heel frustrerend dit...maar het blijft leuk!

paw Ondanks dat me dit frustreert blijf ik volhouden en laat ik me niet van mijn stuk brengen.. de aanhouden wint immers altijd. Ik blijf dan ook midden voor ‘t beeld zitten..zodanig dat vrouwtje mij soms vraagt om nu even voor ‘t beeld weg te gaan...we kijken toch immers samen waarom moet ik dan weg!?..

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

#katertje zatou’s avonturen 2020/ Toutie baalt... 08 okt 2020 14:19 #26376

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Katertje Toutie (Zatou) baalt ... alweer een dag binnen blijven!

paw Bah...alweer regen, houdt ‘t dan ook nooit een keer op!! Ik wil naar buiten en zo gaat me dat niet lukken...vrouwtje laat me nooit gaan als ‘t zo plenst. Ik ben er knorrig van..ben helemaal niet in mijn humpie vandaag..

paw Lieveke: Wat ga je doen Zatou? Waar ga je heen dan...? Van mokken wordt ‘t weer echt niet beter hoor...waar ga je heen?

paw Zatou; Weg ..weg van dat raampje...ik moet wat anders verzinnen om mezelf vandaag te vermaken..pfff, met buiten zijn, vliegt de dag voorbij maar hier binnen...niks’an zo ! Oh wat baal ik toch...

paw Shiye: He die Toutie...waar ga jij naar toe? Ik weet niet of ik je er wel langs laat ...

paw Toutie: Nou dat denk ik wel...aan de kant Shiye...ben er net voor in de stemming om je een mep te verkopen als je mij m’n gang niet laat gaan. Nu heb je toch echt ‘t verkeerde moment gekozen om te pesten...opzij want ik wil naar ‘t voorraam om boven de warme vensterbank te gaan liggen. En ik heb geen zin in jou nu!

paw Toutie: Zo ...dat is dat...Shiye op d’r nummer gezet en nu ga ik hier liggen kijken naar de Mezenfamilie die af en aan vliegen om zich tegoed te doen aan de hangers met zonnepitjes erin. Niet zo fijn als buiten zijn maar vanachter ‘t glas is ‘t voor nu de beste keus !

#katertje zatou’s avonturen 2020/ Toutie’s dolle 5 minuten... 11 okt 2020 19:19 #26381

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Toutie’s dolle 5 minuten op zondagochtend...

paw Toutie: Even energie verzamelen en in de startblokken...en dan...de spurt erin!!
JIPPIE...

_voetje Ons kleine witte ventje heeft vandaag even de “dolle 5 minuten” en raast door de kamer. Op volle vaart en dan op ‘t laatste moment in de remmen waardoor hij overal tegenaan glijdt en botst. Grappig om te zien maar soms hou ik wel mijn hart vast want het gaat zo onbesuisd! Dan vind hij op de stoel weer het witte vachtje dat Toutie als “zijn prooi “ ziet en als zodanig behandeld. hij bijt erin en gromt erbij als hij ermee rondstapt. Dan weer ligt hij ermee te rollen op de stoel en valt ‘t op de grond. Malle kater van mij!

Hij zal de ontlading zijn van alle dagen binnen moeten zijn vanwege de onophoudelijke stortbuien...binnen blijven ..dat is echt een straf voor Zatou. Dan is hij “niet te genieten” . Nu kan hij zich weer uitleven, het zonnetje liet zich zien en meteen ging hij uit zijn dak. De kamer was te klein, rennend van voor- naar achterkamer, springend over de banken en stoelen in kringetjes..
Ik heb een paar foto’s kunnen schieten...

paw Mijn “prooi” achterna...

paw Wat zal ik nu eens gaan uitvreten...?

Gemaakt door Kunena