Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 nov 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poezen
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi & kitten Zatou

Veel leesplezier met lachwekkende, vrolijke momenten toegewenst !

Poezenvrouwtje en de Persjes

Onderwerp:

#katertje zatou’s avonturen 2020/ droog weer...ik ben buiten hoor! 18 okt 2020 14:52 #26389

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13713

Droog weer ..ik ben buiten hoor!

paw He..he..eindelijk , ik kan weer naar buiten, ‘t is frisjes maar dat deert mij totaal niet. Kijk vogeltjes op de rand van de afscheiding..he bah..net te hoog, daar kan ik niet bijkomen. Ik blijf ‘t in de smiezen houden...ze komen straks vast nog wel een keertje terug.

paw Eens even kijken of mijn strategie aanpassen meer vruchten afwerpt. Hier zit ik immers wat verdekter opgesteld. Mijn witte vacht valt natuurlijk meteen op. Wat dat betreft heeft Spotje betere schutkleuren. Die kan overal gaan zitten en zolang ze zich maar muisstil houdt ...maakt ze grote kans dat ze haar niet zien tot de aanval ingezet gaat worden. Daar ben ik soms wel eens jaloers op hoor! Maar vrouwtje vind mij wel heel erg mooi..dat is dan wel weer zo!

paw Had je ‘t over mij Toutie? Wat is ‘t probleem? Zijn er vogeltjes om te spotten? Anders gaan we gewoon samen Padjes onder de omgekeerde potjes uithalen...ook leuk toch! En er zijn vast wel wat kevertjes die hier en daar rondlopen , ook kunnen we nog even kijken bij ‘t holletje van Piep de huismuis. Alhoewel die meestal alleen in de avond actief worden...tja en dan kunnen wij ze alleen maar volgens vanachter ‘t glas van het achterraam, dan moeten we van vrouwtje binnen zijn in de herfsttijd. Kom Toutie..dan gaan we samen op jacht, doe je mee?

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

#katertje zatou’s avonturen 2020/ ik pak je... 20 okt 2020 16:15 #26391

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ik pak je....

paw Ik heb t zooo naar m’n zin vandaag. Geen activiteit op ‘t terras...nou dan zoek ik wel wat..!!

paw Yes...dat vlindertje, jij bent de mijne..pats, pats! Bijna..ik kan er niet zo goed bij..!

paw Dat los ik zo op...

paw Oh...bijna !!

paw Ik moet er wat moeite voor doen..maar..dan gaat ‘t vast lukken..

paw Ohhhh, hij veert terug..dat is niet eerlijk..!!

_voetje Malle kater van me...ik ben zo dol op zijn vrolijke sprongen, hij rent heel hard heen en weer over ‘t poezenterras en gaat dan in de aanval. Het vlindertje dat op zonne-energie draait , maar ook wel op de wind...is zijn prooi geworden. Ik had ‘t in de lege parasolvoet gezet en dat bleek een schot in de roos. Toutie had ‘t meteen gezien en ging ermee aan de haal. Groot was de frustratie dat het mee-veerde en toch niet zo makkelijk te pakken was als hij dacht. Jammer dat ik tijdens zijn dolle dwaze sprongen op ‘t terras rondom dit vlindertje net te laat was om de video in te schakelen.

Gelukkig heb ik wel deze foto’s kunnen schieten van mijn kleine witte vriendje. Hij is zo snel tevreden en blij te maken met zoiets kleins als dit ronddraaiende vlindertje. :toonmijnhar Ik hou van hem...

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

#katertje zatou’s avonturen 2020/ Vrouwtje geslapen... 24 okt 2020 10:05 #26399

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Heerlijk geslapen...

paw Ik heb heerlijk geslapen ..gaap .. geeuw...even uitrekken ... ooh dat voelt fijn, ik ben dicht tegen vrouwtje aangekropen, die heeft mij een paar keer in de nacht verplaats naar een ander plekje op t bed, door mij lag ze in een kronkel...maar ik ben elke keer stiekem weer terug gekropen en dus ik heb fantastisch geslapen..Goede morgen,... jij ook vrouwtje? ( oeps.. ik geloof wat minder goed geslapen dan ikke)

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

#katertje zatou’s avonturen 2020/ Spiegelbeeld...Uh...wie ben jij ? 12 nov 2020 12:54 #26439

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Spiegelbeeld...Uh...en wie ben jij ?

paw Toutie:
Heerlijk bij vrouwtje geslapen...op de LR geweest en nu ga ik haar wakker maken, opstaan vrouwtje...hier komt Toutie aan. Zal ik met een aanloop een duik op het bed nemen?....dat lijkt me leuk...ga ik doen...!!!
Vanaf de overloop in de gang ..dan heb ik flink vaart en kan ik een hoge sprong inzetten..zodat ik bovenop haar neer kan ploffen..handje_mond SUCCES verzekerd ..kan ik je zeggen, nou daar gaat’ie dan!!!

paw Huh...zag ik dat nou goed daar in de spiegel...nog een witte kater? Dat is onmogelijk..ik ben de enige witte kat hier in huis...KIJK...daar is t’ie weer...hij kijkt weer om ‘t hoekje van de houten deur...huh..ken ik jou?
Wie ben jij dan wel?... :woohoo:
Ik schrik ervan...door jou ben ik in de “remmen” gegaan en ligt heel mijn plannetje in duigen. Nu wil ik ook weten wie je bent...je ruikt nergens naar...normaal kan ik ruiken of je groot van stuk bent...hoe oud je bent en of je een mannetje of een vrouwtje bent maar bij jou...snif-snif..ruik ik niets. En wil je niet zo dichtbij komen als ik aan je ruiken wil...dat is eng...nou doe je het weer...blijf nou eens stil staan dan kan ik even onderzoeken wie en wat jij bent. Uh...waar ben je nu? Ah...daar ben je weer..hoe kan dat nu toch! Vrouwtje heeft ons niet verteld dat er een poesje bij kwam....scratch ik snap d’r niets van... hmm

paw Knoetje: Ha, ha, :lachen: die domme Toutie...wat ben je toch aan ‘t doen...die spiegel zit daar toch al jaren...dat weet je toch! Je bent geschrokken van je eigen spiegelbeeld. Oh..oh...wat moet jij nog veel leren. Maar het is wel schattig om je te zien afvragen wie die nieuwe kater is...om te gieren dit. zo wil ik elke ochtend wel wakker worden. Ik heb genoten van dit tafereel. Dit moet ik aan de anderen vertellen. Mensen hebben een spiegel nodig..wij dieren vinden dat onzin. Maar de mens wil zichzelf graag zien en dus hebben ze dit in hun huizen hangen. Vrouwtje staat ervoor om haar lange vacht die ze op haar hoofd heeft te borstelen. Nou ja...weer wat geleerd zullen we maar zeggen, maar dat witte Persje dat je erin ziet en steeds verdwijnt en dan weer terugkomt...nou dat ben je zelf Toutie, dat is je evenbeeld. Oh...dit is Funn..dit is om te gieren _happyrollin

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#katertje zatou’s avonturen 2020/ In de tuin, wat een feest 20 nov 2020 13:26 #26463

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Katertje Zatou in de tuin met Poezenvrouwtje...wat een feest!

paw Kijk eens ...zien jullie het goed...ja hoor, ik heb ‘t eindelijk voor elkaar. Dit is niet alleen meer voor poesje Spotje...ik ben nu ook in de achtertuin. Shiye is met mij mee-geglipt door de tuindeur. Nu ben ik op ‘t achterterras...ik dacht als ik erin kom..dan ook gelijk helemaal naar achteren toe. Ik wilde hier zo graag eens rondkijken en -snuffelen. Wat een feest is dit...goed he! Oh ik ben helemaal in “mijn nopjes”. Blijer kan je me niet maken. Leuk he Shiye..tof he!

paw Oh...ik kan er maar geen genoeg van krijgen, ik kijk mijn ogen uit..wat is hier veel te beleven. Overal wil ik even kijken, wat zit hier...en zie ik daar wat bewegen? Shiye is ook heel actief...samen lopen we nog wat onwennig rond en verkennen we alle hoeken ...ook ben ik al even onder ‘t afdekzeil van ‘t tuinbankje geweest...’t was net een huisje..maar vrouwtje zei dat ik eronder uit moest komen want ze zag me opeens niet meer!
Wij proberen nu heel gehoorzaam te zijn want als we meteen komen en goed luisteren ..wie weet..mogen we dan een volgende keer weer even mee als vrouwtje in de achtertuin bezig gaat.

paw Shiye...ja Toutie..dat doen wij goed zo...braaf naast elkaar nu vrouwtje ons roept...lopen we samen netjes over het bruggetje terug naar ‘t Poezenterras. Met pijn in ons hart nemen we voor nu weer afscheid van dit leuke avontuur...kijk zag je dat..daar schoot een vis weg ...daar Toutie..onder dat grote lelieblad. Oh wat jammer nu...we moeten gehoorzaam zijn..maar dit smaakt naar meer!!!

#katertje zatou’s avonturen 2020/ verstopt...hier ben ik vrouwtje.. 27 nov 2020 11:57 #26476

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Toutie verstopt...
hier ben ik vrouwtje..hier...!!

_voetje Poezenvrouwtje zegt: “he..waar is Toutie ? Die was toch hier bij ons? Toutie...Toutie...hoe kan dat nou scratch , ik heb overal gekeken in de badkamer, beneden in de gang zit’ie ook niet...dan maar weer terug naar boven en nog eens in de slaapkamer kijken..hij moet hier ergens zijn..dat kan niet anders! Huh..nee... hij is er echt niet....Zatou...waar ben je.. kom...ga je meer naar beneden? De andere poesjes wachten op je... “

tinypaw Toutie: Kiekeboe....kijk hier ben ik vrouwtje...ik had me verstopt achter je hoofdkussen..._happyrollin goed plekje he....je hebt me niet gevonden want ik hield me muisstil !

paw Oh ik had zo’n plezier...je bent wel 2x de slaapkamer in geweest en hebt zelfs achter de lange vitrage gekeken...handje_mond

paw wacht op mij vrouwtje...ik kom eraan, kijk...ik ben er al bijna, ik ga mee naar beneden!

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena